ja das echt zwaar irri dat je vaak zonder enige reden wordt gekicked. Vind player vaak wel leuker met weapon swap.... maar dat is wel een zwaar minpunt. nanoic vind je het goed als ik je vanavond ff toevoeg ? hoor het wel gr.
Ik zou graag tegen jullie spelen maar helaas kunnen jullie niet de eer hebben afgeslacht te worden door de machtige Sliv (/sarcasm) want mijn xbox is kapot
Mensen die zin hebben in Gears en niet alle nieuwe games online spelen alleen maar? Voeg me toe! Peter AragornNL
Jo Mensen. ik zal vnvnd de volgende mensen toevoegen: neus1 desousafaria eazyxnanoz madmaxxx1972 badname2 xram1r3xx peter aragornnl denk niet dat ik ook gelijk vanavond kan spelen (denk ik) krijg visite maar zie ik jullie later wel!!!!!
Hehe Had er eff geen tijd voor Paar maten zaten te spelen. Ben tegenwoordig maar 1 dag per week online ofzo
Ik ben na ruim een half jaar gestopt te zijn weer een beetje begonnen met gow, ik vind het eigenlijk nog steeds het beste online spel op de 360 merk ik. Als jullie met deze roestige veteraan willen spelen: kingkaneda
Leon heb nu al paar kee rmet je gegamed maa rnogsteeds geen gow lol. MAre speelde iedereen maar gewoon nog gow, tis een bende nu in mn vriendlist...