1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War]Vragen/Hulp thread - Spoilers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 14 nov 2006.

1. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Begin van Act 1, als 3 locusts de prison binnen komen door de deur open te snijden. Je kan daar een granaat naar gooien en daarna expres doodgaan, 10x doen.

Of voor diezelfde deur stilstaan, wachten tot hij open ploft en op de eerste locust een granaat slaan (met B), als je dan in de deur staat kunnen de anderen er niet langs en blaas je ze alledrie op (en ook jezelf, maar das niet erg, ook dit 10x doen)

2. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips voor het chapter Evolution in Act 3. Dit is de enige chapter die ik nog op hardcore moet uitspelen in act 3. Ik zit vast op het punt vlak na die houten vloeren. Daar is op een gegeven moment zo'n ruimte waar een golf van die Wretches op je afkomen.

Ik trek me telkens trug in dat kamertje waar je uitkomt en gooi wat granaten door de deur. Maar er weet steeds wel eentje binnen te glippen en me aan te vallen. En meestal ga ik dan dood doordat ze ontploffen nadat ze gekild zijn. Op Casual was ik binnen 1 minuut klaar met dit stukje.

(Ik speel deze chapters met opzet alleen om eens te kijken of het me lukt, want ik vind de co-op hardcore persoonlijk simpeler dan alleen. Omdat je computermaatjes telkens voor pampus liggen en je uiteindelijk zelf alles moet opknappen.)

3. Magical Elvis

Magical Elvis Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Het is mij gelukt \o/ . Bij de eerste barricade helemaal aan de rechterkant gaan zitten en daar blijven zitten. Dan blijven schieten met de sniper, ook als die wordt beschermd door die kryil. Dan stuurt hij kryil naar je toe, maar die blijft op de een of andere manier langer bij jou en kun je hem vaker (ook met de sniper) raken. Dit herhalen en klaar. Kostte me zo'n 12 schoten totaal.

4. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in een level waar ik een auto kan schuiven. Maar die kan ik maar een stukje schuiven en dan blijft die ergens hangen. Daarvoor had ik het nooit

5. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe save je??

6. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Slaan met bijv. shotgun (niet chainsaw) en gelijk naar achter rollen met A.
    Dit bij elke Wretch herhalen.

7. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Saven kan niet. Hij saved automatisch bij elk checkpoint.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    shotgun, sniper, snub pistol, magnum revolver, boomshot, torque bow ,

sla ze met 1 van deze wapens en ze zijn dood en spring dan weg zoals Pjotrski zegt

9. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    @ RHM, het beste is om aan de linker kant zo ver mogelijk door te lopen tot die custscene begint. Dan zo snel mogelijk het trapje op en die kamer in...op die manier kun je ze veel beter zien en afmaken, aangezien ze vrijwel nooit door de deur komen maar altijd door zo'n raampje klimmen. Zo heb ik het op Insane meedere keren succesvol gedaan.

10. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb veel respect voor mensen die RAAM op hardcore en insane hebben gekilled.

Mij lukt het in ieder geval voor geem meter heb nu al bijna alles geprobeerd wat ik in dit topic heb gelezen. ik word niet zo zeer door raam gekilled maar door die takke mannetjes links en recht van me.

heb niet het gevoel dat me dit gaat lukken. :'-( (al meer dan 30 keer geprobeerd nu) granaten op ze donder sniperen gun leeg geschoten maar dood gaan ho maar.

11. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Die reavers kunnen je niet killen...die worden naar de klote geschoten door Raven (De Helicoper). Het kan wel zijn dat je gepakt wordt door de Kryll die op een gegeven moment uitvliegen. Gewoon mooi in het licht blijven weer. Maarja, als je alles al geprobeerd heb...dan weet ik het ook niet :):

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Reavers kan je wel kapot schieten, slimmerik.

13. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Help :mad:

Ik zit aan het einde van act 4 (Geloof ik). Als je daar nog niet bent, lees niet verder. :)
    Ik heb een tijd een huis moeten doorzoeken, een lab, en vervolgens het huis beschermd. Op het einde, moet je naar een APC vluchten. Maar er staan 2 boomers in de weg, en daarna ook nog een locust spawn. Als ik de twee boomers heb afgemaakt, gaat er een timer aan: 30 seconden. Vervolgens sprint ik naar de APC maar ga ik net heel de tijd op het laatste moment dood.
    Hoe moet dit?

Furies

14. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu de hele game uitgespeeld behalve raam op hardcore, de rest allemaal hardcore behalve RAAM op casual schaam me diep maar lukte me gewoon niet. !!

15. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Lees eens goed, dwaas. Ik zeg "DIE REAVERS KUNNEN JE NIET KILLEN". Als je slim probeert te zijn, doe het dan wel goed en lees wat beter. Op deze manier zet je jezelf alleen maar voor lul ;)

Laatst bewerkt: 25 nov 2006
  16. NecroSadistic28

Leuk Bevonden:
    5
    Furies, als je deze thread even door leest kom je het antwoord op dit probleem meerdere malen tegen. Even zoeken, het is echt al vaak gepost ;)

17. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0

Ontwijk die boomers en locusts. Gewoon doorrennen naar de APC.

18. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yesss eindelijk raam verslagen op hardcore, even samen gedaan met me maat.
    Dat gaat wel wat makkelijker dan met die stomme computer bestuurbare Dom.\o/

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik wil geen spoilers lezen, vandaar. :)

20. bubu

bubu Guest

heej hoe krijg je raam dood??
    ik rag hem gewoon helemaal vol met lood, totdat hij dichtbij is dan sprint ik hem voorbij naar dat geweer boven op de trein en dan rag ik hem daarnaa weer helemaal vol maar hij wil niet doooooood :mad: :9
    any 1?

Deel Deze Pagina