1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War]Vragen/Hulp thread - Spoilers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 14 nov 2006.

  1. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in een level waar ik een auto kan schuiven. Maar die kan ik maar een stukje schuiven en dan blijft die ergens hangen. Daarvoor had ik het nooit
     
  2. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook gehad, maar dan kan je toch gewoon verder? Als je maar in het licht blijft staan :)
     
  3. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, is te ver! Ik word gekild door die Kyrell. Ik had dat niet dat de auto blijft hangen, maar nu steeds en steeds wel......
     
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Raam 2x op Hardecore gekilled maar ik heb geen achievements gekregen voor het killen maar wel achievements voor act 5 en Soldair.

    Ook heb ik de hele campain me DOM gespeeld maar daar heb ik OOK al geen achievement voor gekregen (Can't Quid You Dom).

    Veder van Raam er makkelijk gewoon naar die turet achter Raam lopen en blijven schieten ..

    Als iemand weet hoe ik de achievemnts tog nog kan krijgen zeg het dan ff !

    Alvast bedankt
     
  5. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Nu zet jij je weer voor lul, want Reavers kunnen je wel killen. De Locust die op die Reavers zitten schieten je namelijk lek.

    Ontopic.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  6. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag gehaald, en het me een wreed spel :D:D:D

    vraag: hoe kan je bukken?
     
  7. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Analoge linkerstick indrukken.
     
  8. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    welk :D? links/rechts, achter of voor, boven onder...?
     
  9. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Linker analoge stick indrukken :9 Dus niet links, niet rechts, niet boven, niet onder, maar gewoon indrukken. Lijkt me niet erg moeilijk :D
     
  10. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    LoL...knurft, heb het spel 2 keer op Insane uitgespeeld en Act 5 meedere keren los, die Reavers raken me nooit...maar goed, je zult wel zuigen ofso. Iedereen die een beetje verstand heeft en om zich heen kijkt zal merken dat Raven (De Helicopter), die reavers naar de klote schiet.

    En daarnaast...iets verkeerd lezen en dan slim proberen te zijn door me te quoten en zelfs dan verkeerde informatie te posten is heel wat anders dan een game anders spelen/ervaren dan anderen.

    Maar zoals je zei, lekker ontopic nu. Als je nog wat te melden hebt doe je het maar via PM.
     
  11. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nog niet uitgespeeld, maar wanneer kan je insane doen. Ik heb alleen de keuze uit casual en hardcore....
     
  12. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je eerst het spel op Casual of Hardcore uitspelen :)
     
  13. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je Casual af hebt kun je gewoon Insane selecteren. Je hoeft de game maar 1 keer op Casual of Hardcore uit te spelen om Insane te unlocken.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik speelde samen met Dark Miracle en die reavers schoten gewoon op mij.
     
  15. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik de grote spin bij Act 3 dood ??
    al 50 keer geprobeerd ofzo maar het lukt me maar niet..

    Edit: Antwoord staat op pagina 3 :)
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2006
  16. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    als je Y drukt zie je waar je op moet schieten

    Buik daarna mond
     
  17. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Raam is inderdaad erg makkelijk om te verslaan. Na 5 x had ik het eindelijk door als je bij het eerste hekje gaat zitten aan de linker kant (vind ik het fijnste) en dan ff in het donker gaat staan dan komen die vlieg dingen vanzelf naar je toe en neem je weer dekking in het ligt en kan je op raam schieten (ik gebruikte hiervoor de sniper) als ie dichtbij komt en die andere vent leeft nog dan komt ie wel dichtbij je maar hij doet niet echt veel omdat jij niet schiet dan. Hij gaat dan weer naar die andere vent door en je kan hem even later kapot knallen..

    niet lezen als je het nog niet uitgespeeld hebt

    Die stem komt toch ook al in act 2 voor als die vent wordt vermoord door Raam? Verder lijkt me deel 2 ook weer super gaan worden. Als ze maar wel veel nieuwe elementen toevoegen en vijanden zoals dat groot ding in act 4. Maar was wel een goed eind filmpje krijg al zin in deel 2..
    GEARS OF WAR SUPER SPEL
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    WTF
    Elke keer ga ik juist dood als ik in het licht ga staan bij Raam...
    Zoek ik dekking in het licht en schiet op raam maar dan spat ik uiteen...
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Op zich is Raam best easy uit te schakelen, maar je moet dan wel op zijn hoofd schieten!

    Dan is ie echt zo dood.\o/
     
  20. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon achter de eerste steen gaan zitten, Een aantal keer vanaf een afstand met de boog of sniperrifle schieten. Zodra hij dichtbij komt gewoon met blindfire granaten gooien en schieten. Dan is ie binnen no time dood.
     

Deel Deze Pagina