Ik heb ff een vraagje: is het mogelijk om verder te gaan in coop, waar ik met singleplayer ben gebleven? En vervolgens als ik wil gewoon weer in m'n eentje verder te spelen? Ik heb het niet over live, maar gewoon splitscreen. Dat ik dus met een vriend verder kan gaan, waar ik zelf ben gebleven...
je pakt die andere controller en signed daarmee in terwijl jij nog bezig bent en voilá hij kan meedoen je kan ook als je gelijk wil splitscreenen bij singleplayer op splitscreen klikken(wel eerst me 2 account insignen) en dan continue campaign
Op Casual kun je net zo goed naar hem toe lopen en even heel hard blazen, dan valt ie waarschijnlijk al om.
Haha . *Zucht *Kadonk, raam is defeated, achievement unlocked Maar RAAM is echt zo dood met de pijl en boog, op hardcore was het volgens mij, 5 pijl en boog schoten in zijn hoofd en 5 headshots door sniper, tging iig te snel met JP en mij via Co-op.
Neen moet om 2 uur werken, tot 8 . Sorry... Maar als je graag verder wilt doe je dat maar Ook zo lullig als je telkens op mij moet wachten. *ontopic
ik heb ff een vraag: af en toe zie je zo'n rode doodskop ergens op staan? wat betekent dit? ik dacht zelf dat daar dan zo'n cog tag lag maar ik weet het niet zeker??
Ja in co-op hoef je niet elke keer die domme acties van DOM te herstellen, tenminste als je medespeler lekker mee speelt. moet er wel bij zeggen dat als je op casual speelt de game wel heel erg makkelijk is, beter begin je op hardcore dan heb je meer plezier aan het SP.