1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War]Vragen/Hulp thread - Spoilers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 14 nov 2006.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je binnenkomt ligt hij achterin de ruimte. Daar ligt een lijk op de grond (beetje in het midden, achterin) en de Hammer of Dawn ligt ernaast. :)
     
  2. its me martin

    its me martin New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0

    Thanks, helemaal top.
    Waarschijnlijk rende ik er met alle haast steeds langs door.:)
     
  3. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit vast in act 4...

    waar je die twee boomers moet verslaan, en dan naar de auto moet rennen terwijl er vijanden op je schieten, moet ik daar tussen de boomers door ook andere vijanden doodschieten of niet? hoe moet ik dat aanpakken?
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0

    Ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun!!!!! :9
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Hard Rennen :)
    Is gelukt door rechts langs te rennen.
    na eerst de twee boomers te hebben beschoten.
    wel in co-op gehaald
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Werkt ook in SP, gewoon rennen. In co-op heb je alleen 2 keer zoveel kans dat er 1 van de 2 langs komt en het filmpje begint (of 1 schiet op de vijanden zodat de ander er langs sneakt)
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zit vast bij.....RAAM! Hoe kan het ook anders. Ik weet onderhand wel van alle mogelijke manieren (sniper, bow, blindfire, rennen als ie echt om het hoekje komt), maar ik suck gewoon hard met dit soort tegenstanders.......is er een manier om de troika achter in het licht te zetten? Bij hoeveel headshots gaat hij neer op casual? Ik heb er al vijf in zitten en nog wat blindfire.
     
  8. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het zoizo de bedoeling dat je 1 keer langs hem rent. Volgens mij kan je hem dus niet neerschieten in de tijd dat hij naar je toe komt lopen. Iig dat lukte mij niet op insane. (en hardcore) dus je moet gewoon zorgen dat je er 1 keer voorbij rent. En aan de andere kant van het level hem weer verder schiet 8)

    Tjah in coop is het wel zo veel makkelijker zkr casual. Dan hoef je er niet eens voorbij te rennen denk ik.
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Lukt wel op hardcore EN insane, zo hebben ik en een gassie het ook gedaan. Hij gaf met de sniper headshots en ik bleef pompen met de boog en chainsaw. Casual is natuurlijk erg makkelijk, gwn beetje schieten en dan heb je hem aardig snel.
     
  10. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Op Casual kun je hem afmaken voordat ie bij je is, dit heb ik meerdere keren gedaan. Vooral als je SP speelt is dit ontzettend makkelijk, aangezien die Dom knurft naar hem toe rent, dus heb jij meer tijd om hem om te leggen. Ik heb alleen de lancer en het normale pistool gebruikt op Casual. Alleen op Insane ben ik langs hem gerend om die troika te gebruiken, je moet wel goed op de tijd letten...aangezien er op een gegeven moment zo'n zwerm Kryll over komt.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Alleen de lancer en het normale pistool? Hoe?
     
  12. appie87

    appie87 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al vele malen afgemaakt op elke moeilijkheidsgraad. op sp en op mp. En ik ben er nog geen een keer langs gerend.. :confused:. Zorg gewoon dat jij een torque bow hebt (en op mp die andere een sniper) eerst schiet je de torque bow af. en dan moet de andere hem snipen. Komt hij heel dichtbij komt moet je je granaten gooien.. Zo heb ik hem al vele malen afgemaakt.. Als je hulp nodig hebt op mp moet je mij maar eventjes een msg sturen mijn gamertag is appie87. ik help graag mensen :)

    appie87
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tnx voor het aanbod, maar ik twijfel er niet aan dat ik hem co-op op casual zo afslacht. Het is me echter mijn eer te na om hem niet alleen op casual aan te kunnen :+
     
  14. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Goed opletten, je schoten timen en zorgen dat je constant een perfect reload hebt.
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd,
    Mij en zo`n andere gast lukte het niet terwijl ik heb constant headshots gaf met sniper en perfect reloads en hij constant met boog in hem schoot ook met perfect reload.

    btw rennen is veel spannender:+

    Ik heb hem ook een keer gestickt trouwens was wel dood though :p
     
  16. basovich

    basovich Guest

    komt vast omdat je een lijntje op je tv had getekend 8)!!
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Op co-op samen met een maat op hardcore gedaan, met z'n tweeën em vol schieten met elk de bow. Nu nog op Insane. Gister alleen geprobeerd maar die dom is zo gaar als wat, gaat de hele tijd dood.. heb je geen ene mieter aan:eek:
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Even een kleine update in de startpost voor RAAM en de Hammer of Dawn. Later meer, maar moet nu weg :+

    'K heb dit ff gedaan omdat ik daar nog steeds veel vragen over lees..


    lalala
     
  19. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in die act waarbij je de pumpstation moet securen (Act 3, net voorbij Tip of the iceberg)

    Ik krijg die drones met geen mogelijkheid dood. De eerste 4 kill ik netjes met m'n sniper.

    Dan komen de laatste 2 recht op me af en dan ben ik altijd dood.
    Heb dit nou al 20x herhaald ofzo.

    Speel het @ hardcore btw.
     
  20. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de torque bow? daarmee kan je ze in een keer opblazen, de torque wordt automatisch aangegeven vlak voordat je die heuvel opgaat.
     

Deel Deze Pagina