1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War]Vragen/Hulp thread - Spoilers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 14 nov 2006.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Ik deed zelf alles met de sniper. Lekker heady's maken :cool:
     
  2. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is waarschijnlijk al 100x gevraagd maar:

    hoe kun je het best RAAM verslaan? Ik heb een sniper en een lancer
     
  3. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd al duizend keer gevraagd:p

    gebruik de torque bow om de vleermuizen (=zijn schild) weg te krijgen. Pak daarna de sniper om zijn hoofd kapot te blazen. Als hij te dichtbij komt, ren voorbij hem en neem ergens anders IN HET LICHT dekking en ga verder met je aanval.
     
  4. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt.

    kutvleermuizen
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Kijk ook ff in de beginpost voor RAAM. Scheelt weer wat zoeken mensen :+ :)
     
  6. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaargghh, word hier helemaal zot van! Heb de neiging dit spel in prullenbak te pleuren.

    Ik kom maar niet voorbij die pump station in act 3 @ hardcore. Die drones blijven me maar bestoken. De eerste 5 heb ik netjes gekilled met de bow en op de een of andere manier komt er altijd een drone achter me die mij compleet naar de maan schiet.
     
  7. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eens in het gebouwtje van het tankstation te blijven. Je kan dan vanuit het raam schieten. Je kan ook in de gaten houden wanneer er één probeert binnen te komen. Dan kan je hem gewoon met de kettingzaag in stukken zagen :cool:
    En zowiezo geen haast hebben, als het je te heftig wordt blijf gewoon ff zitten en laat die ouwe knar en don het werk doen. Volgens mij kan die ouwe niet eens dood 8)
     
  8. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is Act 2 toch?
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Yeap.
     
  10. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch echt act 3, check je gamerscard maar :9

    Maar moet ik dat gebouwtje gewoon snel inrennen?

    Want zodra ik die Drones zie heb ik toch echt de neiging zo snel mogelijk weg te rennen :+
     
  11. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Hier heeft hij het niet eens over. Dit is act 2, vlak voor je met die junker op pad moet.
     
  12. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er zelf ook fucking lang over gedaan, maar ik ben gewoon bij het begin gebleven en heen en weer lopen en die drones neerschieten. Als je echt niemand meer ziet dat langzamer hand weer verder lopen en telkens zo stukje voor stukje doen. Dus niet te snel willen.
     
  13. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey man,

    Het beste is buiten blijven en wachten. Geef het veel tijd, aangezien ze je zo naar de klote helpen. Ik denk dat ik er op Insane ong een uur tot anderhalf uur over gedaan heb.

    Als je over die heuvel heen loopt kun je achter een muurtje gaan zitten wat aan de linker kant van dat gebouw staat. Als je daar gewoon lekker wacht heb je een grote kans dat een aantal van die drones zichzelf naar de klote blazen met hun gare boog. Maar zoals ik al zei, geef het de tijd en ben heel voorzichtig. Als je er zo'n 5-6 afgemaakt heb kun je naar binnen gaan, maar ga dan wel links om en blijf veel in de cover zitten, wacht tot ze moeten reloaden en grijp je kans.

    Het is een vervelend stuk, maar ooh zo ontzettend vet! Je komt er wel door heen...als je het vaak genoeg doet zul je vanzelf een patroon ontdekken en kun je er vrij gemakkelijk doorheen knallen.
     
  14. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohhh, dat stuk....

    Dat is gaar ja. Veel via de zijkanten met een sniper gewerkt.
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Torque Bow werkt perfect daar, en sniper is idd ook erg succesvol :)
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha lol die gozer is zo`n noob he :p
     
  17. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag Eindbaas GOW op Insane:

    Hoe kom ik voorbij RAAM op Insane? Aka, wat is een goede strategie. Want zelfs met 6 torquebow perfects in zijn kontje en 11 clips perfect reload lukt het niet.
     
  18. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Zoek nou eens door deze thread man, mensen hebben echt geen zin om hetzelfde antwoord te blijven geven. Het is al zeker 20 keer gevraagd en er staan nog wel meer tips om RAAM te verslaan. Doe even moeite, dan vindt je het binnen 2 minuten ;)
     
  19. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb RAAM zo verslagen:
    eerst ff een vriend uitnodigen voor co-op, dit maakt het een heel stuk makkelijker als je vriend niet te noobish is.
    pak in de wagon voor je de torque bow en de granaten, laat je vriend de sniper pakken, vergeet niet ammo te pakken.
    schiet steeds met de torque bow op RAAM, en laat je vriend met de sniper headshots maken.
    als RAAM dichtbij komt, pak allebei je shotgun en ga op hem blindfireën.
    Als RAAM ongeveer naast je staat, pak allebei jullie granaten, en geef hem een paar grenade sticks.

    zo heb ik RAAM in een keer verslagen, zonder al teveel moeite te hebben.
     
  20. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg em dood op insane zonder dat ie ook maar in de buurt kwam.
     

Deel Deze Pagina