1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War]Vragen/Hulp thread - Spoilers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 14 nov 2006.

  1. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem alleen op hardcore gedaan (en daarvoor ook niet eerst met iemand anders). Van afstand schoot ik toch echt met de boog de kryl weg en daarna headshots. Als hij dichtbij komt blindfiring met de magnum... en echt pas naar de overkant rennen als hij dreigt jou hoekje om te gaan... maar als je in dekking bent en hij staat gewoon aan de andere kant van de dekking - blindfiring (door blindfiring heb ik hem gedood). Als je in de run dom nog kan reviven is dat mooi.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb geen magnum, of bedoel je daar gewoon je pistol mee zeg maar (die je standaard hebt).
     
  3. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    die locust achtig magnum ding (weet niet hoe die heet) niet de pistol die je in het begin heb... Als je de act selecteer ipv kiezen voor het laden van de laatste checkpoint, begin je in het wapenkamertje met de boog en magnum als wapens in je inventory.
     
  4. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Practice makes perfect!

    Ik heb hem vorige week vrijdag "ein-de-fucking-lijk" kunnen mollen, alleen en op Insane. :D

    Dacht werkelijk dat ik iemand nodig zou hebben, maar je moet Dom laten wattie is en het echt zelf doen. Ik gebruikte hoofdzakelijk headshots met de sniper, en van dichtbij schieten met dat grote pistool. de Bow heb ik eigenlijk alleen gebruikt voor die vliegende mongolen 8)

    Het is een hele klus, maar het is echt te doen :)
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje... want dit is wel heel vaag....
    ik speel dus zeg maar met 2 vrienden vaak ranked matches, als een match host, komen hun zonder enkel probleem erin... we noemen ze even Jim en Arend die vrienden... zodra Jim een server maakt, komen arend en ik er ook zonder problemen in... mr nu komt t, zodra arend m maakt, vinden jim en ik hem maar 1 keer, en daarna kunnen we hem niet meer vinden, ik kan ook niet met arend op private chat, dan staat er altijd joining chat, en dan stopt die :confused:.. jim kan dit wel, maar ook vaak de server niet vinden... weet iemand waar dit aan ligt???? ( we hebben elkaar allemaal prefered player staan, en niet iets gedaan van mute, avoid op complain)
     
  6. SiNNeD26

    SiNNeD26 The world, chico.

    Berichten:
    414
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien staat de NAT bij Arend niet Open wat echt nodig is om normaal te kunnen joinen. Hij kan dit zien door zijn verbinding te testen in het Xbox dashboard. Als bij NAT Closed of Moderate staat dan is dat waarschijnlijk het probleem.
     
  7. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen, is er in Gow ook een aparte coop mode? als ik nu verder speel in mn eentje, en dan met zn tween, begin ik waar ik was gebleven in mn eentje. eigelijk niet zo leuk...iets aan te doen?
     
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.863
    Leuk Bevonden:
    9.248
    Ok ik geef het toe ik ben een prutser met een sniper. Wie wil mij even helpen om op hardcore de boomer in act 2 te verslaan (bij de gasstation) Ik begin het een beetje zat te worden!
     
  9. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een prutser met sniper bent, dan pak je toch gewoon ook zo'n grenade launcher (in het huisje waar die locust sniper zit)

    of je gebruikt de torque bow van die torque bow locust

    En anders kan je vlak bij die boomer met je shotgun op z'n harses knalle, of met dat grote pistool \o/

    zat andere opties :b:
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.863
    Leuk Bevonden:
    9.248
    huh welk huisje? die granaatlauncher bevalt me wel
     
  11. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuses, dacht dat je het over een ander veld had. =(

    Helaas heb je hier alleen de sniper om te gebruiken.
    Verder zou ik je dat grote pistool aanraden, ga achter een van die muurtjes zitten nadat je die Wretches hebt afgemaakt en schiet dan met dat pistool op z'n kop, niet meer dan twee keer schieten en perfect reload helpt ook.
    Als hij dichtbij is blindfire met je shotgun totdat hij dood is.

    Maar ik moet wel zeggen dat als je de sniper goed kan hanteren, dan heb je daar later wel enorm baat bij dus ik zou het oefenen nog niet al te snel opgeven :b:
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.863
    Leuk Bevonden:
    9.248
    sinds kort own ik met de sniper:) ben dus weer verder. Vandaag zonder moeite de eerste keer raak. Ik ben nu in de factory waar weer een boomer komt denk dat ik daar creatief met granaten moet worden.
     
  13. pucky

    pucky Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje ik zit nu p de level in een tomb gebouw met die Berserker monster die iedereen doodslaat
    hij komt achter een muur vandaan dan moet je maken als je weg komt!!!!,dan kom ik een een ruimte met pilaren en glas in loot?? maar ik kan daar nergens een uitgan naar buiten vinden waar zit de uitgang hoe kom ik eruit???.
    Prachtig spel weergaloos!! maar dit soort levels kunnen me gestolen blijven?????.
    William.
     
  14. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een perfect reload eigenlijk?
     
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je reload zie je onder je geweer een balkje lopen, als je op het witte stuk weer op reload klikt heb je een super snelle reload en krijgen je kogels een extra kracht boost. als je op grijs zit gaat het gewoon snel, en zit je er naast dan blijf je patroot ff hangen en duurt het lager dan als je hem gewoon had later gaan.
     
  16. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ow style dat wist ik niet, er is toch ook een achievment dat je 5 perfect reloads moet maken.
     
  17. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ Pucky : Je moet die Berserker lokken zodat hij door die pilaren rent. Zo vernietig je het dak en daardoor kun je de Hammer of Dawn gebruiken en de Berserker verslaan. Daarna kun je weer verder, succes.
     
  18. pucky

    pucky Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat meende ik al, erg bedankt jammer dat er van dit soort levels inzitten,want ik vind het een geweldig spel?.
    p.s. je moet deze level wel een paar keer spelen voordat het lukt!!.
    Het is me nog steeds niet gelukt,kan je dit niet over slaan????? nee zeker.
    Help, Help!!!!
    Nog even dit? je kan op het einde de deur laten stuk lopen door de Berserker wat zit daar in die ruimte????en moet je dan ook nog steeds de pilaren laten omlopen.
    Nu had ik al die pilaren stuk laten lopen,de deur op het einde ook stuk,MAAR er gebeurt niets???? vind dit echt klote hoor!!!! wat moet je meer doen dan???????.

    William.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  19. live gamer

    live gamer Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    hammer of dawn gebruiken ?
     
  20. pucky

    pucky Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik wel maar dan moet je eerst in de open lucht zijn,maar het dak komt niet naar beneden als alle pilaren weg zijn???.
    William. (doe natuurlijk iets fout!!)
     

Deel Deze Pagina