1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War]Vragen/Hulp thread - Spoilers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 14 nov 2006.

  1. BAD

    BAD Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje help me AUB.

    Ik heb een vraag. Ik zit nu in het stuk dat je niet in het donker mag komen dat is opzich makkelijk maar nu zit ik bij het stukje dat je een klein filmpje ziet waar in word gezegt "overal is het donker" en dan "blijf hier ik ga naar binnen" ik heb het uit m'n hoofd vertaald dus kan kleine fout in zitten maar zo iets je moet dan naar binnen en volgens mij dan naar een spotlight gaan maar als ik naar het huis loop dan volgt Dom me. ik kan geen orders geven om te blijven staan en wat ik ook doe hij blijft altijd door het doner lopen dus gaat die weer dood. ik snap er niks van wat moet ik doen om hem te laten wachten of om hem door het licht te laten lopen? help me AUB.

    je mag me ook op Xbox live een bericht sturen mijn game tag is:BADisME
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    pfwa, ik deed dat stuk altijd coöp. Ik heb het spel nog nooit alleen gespeeld nu ik er zo aan denk.:+
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik ook niet, kan dat stuk alleen???
     
  4. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon alle vijanden verslaan dan wordt Dom weer beter, hij gaat na 2 seconden wel weer dood maar hij komt vanzelf weer in het licht.
     
  5. BAD

    BAD Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het probleem dom gaat dood door dat hij in het donker komt en dan moet ik overnieuw beginnen.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je door krills wordt geowned blijf je idd dood. Miss moet je voor dit stukje gewoon even een friend inviten, heb het zelf namelijk ook nooit alleen gespeeld dat gedeelte...
     
  7. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Raar ik alles alleen gespeeld eerst op hardcore en nu alleen act5 nog op insane.
    Maar bij mij blijft dom altijd staan:{
     
  8. BAD

    BAD Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij blijft dom dus niet staan en ik ken niemand die ook een xbox heeft dus iemand ff invite gaat ook neit maar ik vraag wel als iemand een keer bij mij komt spelen anders weet ik ook geen oplossing of zijn hier nog mesen die me er ff mee willen helpen, want de meeste lui die ik ken hebben dus nog nooit een controler van de xbox in hun handen gehad
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    dan moet je invites sturen he ;) ik zou wel mee willen doen maar ben zeer roestig geworden dus een happy end is niet gegarandeert
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2007
  10. Xly

    Xly Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je op internet de plattegronden van de maps van GoW kan bekijken???
     
  11. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag: telt het ook mee als je in ranked match iemand down krijgt en dan bijvoorbeeld down neerschiet met een boomshort ofz terwijl je hme emt de lancer hebt neergeschoten telt dat mee voor de archievement?
     
  13. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Het telt voor het wapen waarmee je hem vermoord, het maakt niet uit waarmee je hem downt :)
     
  14. suppaduppa

    suppaduppa Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    beserker

    ik kom niet verder door een onaantastbaar monster weet niet meer hoe dat beest heet.
    in het gedeelte bad to worse waarbij je in een planten kas dat beest moet uitschakelen ik ben zeg maar al iets verder gelopen om hem te ontwijken maar ik kan hem niet afmaken omdat er geen online verbinding kan ontstaan voor het wapen dat ik gebruik. Ik moet zeg maar een uitgang vinden, maar weet niet waar.Ik speel in casual.

    reageer snel a.u.b ze hebben me nodig
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet hem wat pilaren om ver laten lopen (in de binnentuin). Dan stort het dak een stukje in en krijg je berijk met je Hammer of Down.
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben me nodig? WTF?

    Naja, je moet die 'Berserker' dus door de pilaren laten rammen, staan iets van 6 stuks.. hij hoeft ze niet allemaal kapot te rammen, het makkelijkst is om hem die 2 middelsten te laten rammen
     
  17. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    als je door de 2de deur bent gegaan en dan gewoon stil staat nadat de beserker weer door de muur is gekomen dan rent hij vanzelf op die 2 pilaren af.
     
  18. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Jammer dat die Berserkers zo makkelijk zijn. Het zou echt veel leuker zijn als ze veel sterker waren, want ze stelden jammergenoeg niet veel voor.
     
  19. Blieb

    Blieb Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, wat jij zegt.

    Als je eenmaal weet hoe het werkt is het een eitje, maarja dat is meestal zo heh! :9 ! Net als RAAM!
     
  20. rodrique

    rodrique Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaring met het hosten van een ranked match??

    Ik probeer het namelijk nu al een kwartier lang en er joined echt helemaal niemand, snap er geen bal van |:- |:-
    Ik heb geen router of firewall dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen...
    Iemand een idee waar het wel aan kan liggen....
     

Deel Deze Pagina