1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War]Vragen/Hulp thread - Spoilers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 14 nov 2006.

  1. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    aan het moment ligt het.. de ene keer is het druk en joint de een na de ander en het andere moment joint er niemand...
     
  2. rodrique

    rodrique Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik probeer het nu al 3 keer, tot 3 keer aan toe zit ik een kwartier voor niks te wachten..... |:-
     
  3. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst wel gaan kijken of er al zo'n match is zoveel rondes speltype blabla en map idem dito.

    Je moet niet zomaar 19 rondes raven down gaan hosten dan joint er geen kip. (hoe je droge humor opmerkingen maar voor je aub.) Als er al 3 of 4 in zitten joint ook iemand sneller dus doe het met wat vrienden of zo
     
  4. Speararmy

    Speararmy Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben het in die archievementslist bij gears of war over een ranked matches.
    Maar mijn vraag is: Wat bedoelen ze met ranked matches?
    Alvast bedankt
     
  5. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mutliplayer kan je kiezen tussen ranked en player matches (beide via Xbox Live?) Bij ranked worden de scores bij gehouden maar bij Player matches mag je mensen uitnodidigen. :)
     
  6. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ter aanvulling:

    In ranked matches ligt het niveau een stuk hoger. Opties als 'friendly fire' en 'weapon spawn' staan automatisch uit. Deze kunnen niet worden veranderd. Je kan als speler niet gekickt worden door de host. Vroegtijdig de match verlaten heeft invloed op je punten.
     
  7. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Ranked match = LAG, SAAI, TIJDVERSPILLING (behalven voor de ''achievement hoertjes'').
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2007
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    bij ranked match ligt het niveau super laag, allemaal noobies bij ranked.
     
  9. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik hier ook een vraag posten voor Gears of War op de pc??
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Maar zelf heb je wel op 1 na alle achievements, dus je zegt het eigenlijk tegen jezelf :)

    Je kan het proberen ;)
     
  11. Michel V

    Michel V Xbox 360:)

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik gears op pc wil gaan spelen kom ik in het menu en dan wil ik iets doen en standaard na 1 minuut of halve dan stopt hij er mee en krijg ik in windows een foutmelding, weet iemand hier iets tegen zodat ik hem gewoon kan spelen?
     

Deel Deze Pagina