Spoiler Nadat je die spin of weet ik wat het is in chapter 3 heb verslagen, kom je daarna bij dat kasteel net na je die boog heb gepakt, dat stuk kom ik maar niet dorrheen, iemand tips ?? is het allerlaatste stukje van chapter 3
Het gaat maar tot act 5, dus daar zijn maar 5 levels.......Ik ben net uit de mijn waar ik de corpser gekild heb. En nu ben ik ergens buiten, heb ik bijna de spel uitgespeeld? Want daar zijn mensen die zeggen dat het een erg korte singleplayer is.
Op een of andere vage manier kan ik die gele spoilerbalkjes van jullie en mijzelf niet zien, terwijl ik die een tijdje terug wel kon zien. Dus ik vraag het maar ff zonder spoilerbalkjes, hoe kill je die RAAM?
Spoiler Wachten tot i dichtbij je is ->ren met een rotgang naar die machinegeweer->dood hem (pas op voor vleermuizen , dus in het licht blijven staan , zoveel mogelijk.
Ik heb een vraag over ACT 4 Ik heb bij de eerste pad keuze rechts gegaan en naar een leuk vuur gevecht kom ik bij een grote seeder (spin) die ik kapot moet maken met de HAMMER. Ik heb deze HAMMER in act 3 verruilt voor een andere gun, dus ik kan dit beest niet afmaken. Weet iemand hoe dit op een andere manier kan of weet iemand waar de HAMMER in het begin van ACT 4 ligt
Dat is toch allemaal in Act 1 wat jij zegt? Met die Berserker is toch nog steeds Act 1? Heb iig geen achievements gehad dat ik Act 1 gehaald had.
Je schiet op zijn buik. Dan gaar zijn bek open en schiet je in zijn bek. loopt ie uiteindelijk naar achter. en schiet je de scharnieren links en rechts kapot van het platform. Enjoy!
Je schiet op zijn buik. Dan gaar zijn bek open en schiet je in zijn bek. loopt ie uiteindelijk naar achter. en schiet je de scharnieren links en rechts kapot van het platform. Enjoy! -------------------------------------------------------------------------------- Nee dit bedoel ik niet, want deze boss heb ik al gehad. Ik ben namelijk in act 4 en daar moet ik de eerste beste SEEDER dood maken die in een tuin zit. Ik heb geen HAMMER meer en vraag dus waar deze ligt en of dit ook op een andere manier kan
Nee dit bedoel ik niet, want deze boss heb ik al gehad. Ik ben namelijk in act 4 en daar moet ik de eerste beste SEEDER dood maken die in een tuin zit. Ik heb geen HAMMER meer en vraag dus waar deze ligt en of dit ook op een andere manier kan[/QUOTE]
Als ik eenmaal bij dat machinegeweer ben en wil gaan knallen met dat ding komen die kenkervleermuizen en ben ik weer dood. * Ik heb al een andere manier gevonden.
Hallo, Ik zit nu in Act 2 in Insane. Ik heb alle levels al gedaan behalvee het enalaatste level. Met die auto dus. Is iemand goed in dat UV licht en kan me daar bij helpen?
Vertel je andere manier want die wil ik echt graag weten bij mij lukt het op geen 1 manier @$!!@#%#$^$%#^$%
Is al een keer langsgekomen. Zorg ervoor dat je die corpser naar een deur lokt, wacht tot ie op je af komt, ontwijk hem en hij ramt die deur doormidden. ALs je eenmaal buiten bent gebruik je die Hammer of Dawn.
@ xboxmaniaxx; Dat is niet de corpser, maar de berserker @ lol; Je moet de corpser in het midden raken (groene band om z'n middel) Dan schrikt hij wat omhoog en moet je hem voor z'n hoofd schieten. Als hij ver genoeg naar achter is moet je 2 metalen dingen op de grond kapot schieten en de corpser sodemietert in de lava-achtige zooi en je hebt em. Succes!
Soms bij het multiplayer als ik achter een muur cover zit dan sta ik zomaar opeens op zonder A te drukken dit kan soms wel gevaarlijk zijn weet iemand hoe dit kan? Maar verder werkt alles soepel .