1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War]Vragen/Hulp thread - Spoilers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 14 nov 2006.

  1. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Die ligt gewoon in de laatste kamer (waar het checkpoint is) gewoon goed zoeken.
     
  2. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat je die spin of weet ik wat het is in chapter 3 heb verslagen, kom je daarna bij dat kasteel net na je die boog heb gepakt, dat stuk kom ik maar niet dorrheen, iemand tips ??
    is het allerlaatste stukje van chapter 3
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2006
  3. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    naar die turret lopen die daar bij hem staat.
     
  4. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat maar tot act 5, dus daar zijn maar 5 levels.......Ik ben net uit de mijn waar ik de corpser gekild heb. En nu ben ik ergens buiten, heb ik bijna de spel uitgespeeld? Want daar zijn mensen die zeggen dat het een erg korte singleplayer is.
     
  5. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Bijna....maar nog niet helemaal...nu wordt het pas echt leuk ;)
     
  6. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een of andere vage manier kan ik die gele spoilerbalkjes van jullie en mijzelf niet zien, terwijl ik die een tijdje terug wel kon zien. Dus ik vraag het maar ff zonder spoilerbalkjes, hoe kill je die RAAM?
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Wachten tot i dichtbij je is ->ren met een rotgang naar die machinegeweer->dood hem (pas op voor vleermuizen , dus in het licht blijven staan , zoveel mogelijk.
     
  8. Slavefriese

    Slavefriese Always on the run

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over ACT 4

    Ik heb bij de eerste pad keuze rechts gegaan en naar een leuk vuur gevecht kom ik bij een grote seeder (spin) die ik kapot moet maken met de HAMMER. Ik heb deze HAMMER in act 3 verruilt voor een andere gun, dus ik kan dit beest niet afmaken. Weet iemand hoe dit op een andere manier kan of weet iemand waar de HAMMER in het begin van ACT 4 ligt
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2006
  9. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is toch allemaal in Act 1 wat jij zegt? Met die Berserker is toch nog steeds Act 1? Heb iig geen achievements gehad dat ik Act 1 gehaald had.
     
  10. ItsIncognito

    ItsIncognito Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Je schiet op zijn buik. Dan gaar zijn bek open en schiet je in zijn bek. loopt ie uiteindelijk naar achter. en schiet je de scharnieren links en rechts kapot van het platform. Enjoy!
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2006
  11. Slavefriese

    Slavefriese Always on the run

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Je schiet op zijn buik. Dan gaar zijn bek open en schiet je in zijn bek. loopt ie uiteindelijk naar achter. en schiet je de scharnieren links en rechts kapot van het platform. Enjoy!

    --------------------------------------------------------------------------------
    Nee dit bedoel ik niet, want deze boss heb ik al gehad. Ik ben namelijk in act 4 en daar moet ik de eerste beste SEEDER dood maken die in een tuin zit. Ik heb geen HAMMER meer en vraag dus waar deze ligt en of dit ook op een andere manier kan
     
  12. Slavefriese

    Slavefriese Always on the run

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dit bedoel ik niet, want deze boss heb ik al gehad. Ik ben namelijk in act 4 en daar moet ik de eerste beste SEEDER dood maken die in een tuin zit. Ik heb geen HAMMER meer en vraag dus waar deze ligt en of dit ook op een andere manier kan[/QUOTE]
     
  13. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik eenmaal bij dat machinegeweer ben en wil gaan knallen met dat ding komen die kenkervleermuizen en ben ik weer dood.

    * Ik heb al een andere manier gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2006
  14. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik zit nu in Act 2 in Insane. Ik heb alle levels al gedaan behalvee het enalaatste level. Met die auto dus. Is iemand goed in dat UV licht en kan me daar bij helpen?
     
  15. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel je andere manier want die wil ik echt graag weten bij mij lukt het op geen 1 manier @$!!@#%#$^$%#^$%:mad:
     
  16. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe versla je die corpser ?
     
  17. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Is al een keer langsgekomen. Zorg ervoor dat je die corpser naar een deur lokt, wacht tot ie op je af komt, ontwijk hem en hij ramt die deur doormidden.

    ALs je eenmaal buiten bent gebruik je die Hammer of Dawn.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ xboxmaniaxx; Dat is niet de corpser, maar de berserker ;)

    @ lol; Je moet de corpser in het midden raken (groene band om z'n middel) Dan schrikt hij wat omhoog en moet je hem voor z'n hoofd schieten.

    Als hij ver genoeg naar achter is moet je 2 metalen dingen op de grond kapot schieten en de corpser sodemietert in de lava-achtige zooi en je hebt em. Succes!
     
  19. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah, ik ben weer in de war! Die corpser is die grote zogenaamde spin idd.
     
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms bij het multiplayer als ik achter een muur cover zit dan sta ik zomaar opeens op zonder A te drukken dit kan soms wel gevaarlijk zijn weet iemand hoe dit kan? Maar verder werkt alles soepel :D.
     

Deel Deze Pagina