[Gears of War]Vragen/Hulp thread - Spoilers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 14 nov 2006.

  1. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit een beetje vast bij het einde van act 4. Je komt dan het huis uit en dan komen er 2 boomers aanlopen en nog wat andere tegenstanders en dan krijg je 30 seconden om bij die megajeep/auto te komen. Maar er zijn teveel vijanden en te weinig tijd. Na de 30 seconden komt er steeds zo'n robotmonster aanlopen die precies op Metal Gear lijkt...en die slaat dan je auto in puin en kun je weer overnieuw beginnen.
     
  2. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een sprintje trekken, op hardcore lukte het meteen bij mij.
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit vast in
    Acrt 2 Nightfall Lethal Dusk, ik zit samen met DOM ergens met die vogels enzo ik mag niet in de schaduw komen, maar ik moet treug naar die andre 2 gozers ofzo ik weet niet hoe ik terug kom... want er is geen licht.
     
  4. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de propaantankjes kapot schieten om licht te maken.
     
  5. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0

    IK schiet de 2 Boomers dood, trek een sprint en natuurlijk weer een boomer en meteen dood. 30 seconden is daar wat weinig, anders kan ik die 3e ook nog killen. Zijn er ook nergens maps te vinden van het spel?
     
  6. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had niet op de boomers gewacht ik begon meteen met rennen zodra ik buiten kwam.
     
  7. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon renne en je haal het :)
     
  8. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    jaja dat weet ik maar die waren erniet... maar ik ben al verder gekomen.
     
  9. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    =p ik word gek van dat level met die kut kryll :confused:
     
  10. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg die kk raam met ze kk vleermuisjes nog niet dood (!@P*#^*!@^

    heb em :)
    alleen heb nou niet me achievment gekregen dat ik em heb verslagen op hardcore, maar wel die van completed act 5 on hardcore :{
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2006
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor mensen die vast zitten bij het RAAMkozijn :lees en huiver.
    ROUTE 1 :Je gaat als eerst hem schieten zodat hij naar jou toekomt in het begin.
    Daarna moet je zelf uitzoeken hoe je om hem heen kan lopen.
    Voordat je om hem heen wil lopen moeten zijn vleermuizen bij hem zijn ( dat is ook zijn schild).
    Daarna ren je naar de machinegun toe en wacht je heel even.
    Je ziet dan een zwerm van vleermuizen aan komen vliegen.
    Zodra ze weg zijn ren je naar voren en pak je die machine gun en Flatsche! hij is dood !

    Route 2 : ook zelf uitgevonden : Je ren dichtbij hem en pakt je granaten alvast.Je wacht tot hij die vleermuizen weg stuurt en duwt een granaat in ze reet en lachen geblazen!
     
  12. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kom ik ook niet verder iemand tips!!!
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik deed het co-op en dan achter zo'n steen verschuilen tot ze naar beneden komen die gasten met pijl en boog zijn trouwens enorm irri en moet je ook zo ver mogelijk vandaan blijven :) en schiet vooral met die torque bow op die geupgrade gasten (extra lelijke :9) dan lukt het wel
     
  14. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Raam ga ik echt nooit dood krijgen, als zijn bazooka/geweer me niet vermoord dan zijn het wel die domme vogeltjes.
    Schoot net 10 seconden vol op hem in zonder dat hij die vogels om zich heen had ( met t machinegeweer ) en hij ging niet dood :confused:

    Waarom is een eindbaas ook nooit een keer alleen, altijd met die stomme dingen erbij (dit keer zijn het zelfs huismussen die je aankijken en dan val je dood neer ) OP CASUAL!!!
     
  15. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    stuur mij maar friend reqeust , dan doen wij hem morge met ze 2e wel , oke?8) :):
     
  16. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die vast zitten bij het "auto" level "The Tip Of The Iceberg" op Insane:

    Doe dit alleen. En niet in CO-OP. Ik probeerde het de hele tijd met een vriend maar het lukte maar niet. Later heb ik het een keer geprobeert en het lukt gelijk. De vogels komen trouwen de meesten keren van achteren en kan je het best dood schieten als ze nog ver weg zijn.
     
  17. DownfieldMold

    DownfieldMold Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag:

    /Mod spoiler added

    trouwens de eindbaas is toch RAAM??(duurt met cusual niet echt lang eerdat je daar bent naar mijn mening...) want als dat zo is hoef je noooit tegen zo'n BRUMAK te vechten op casual dan, of moet je wel tegen zo'n brumak vechten op hardcore,insane?? vraag het me af, en hoor t graag als iemand een antwoord heeft!
     
  18. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik heb het spel op hardcore uitgespeeld en ik heb niet tegen een Brumak hoeven te vechten. Dat vind ik eigenlijk best jammer aangezien dat beest speciaal beschreven wordt in het hardcover artboekje van de CE (en hij ziet er supervet uit)... Je ziet dat beest alleen maar aan het einde van Act 4. :'-(
     
  19. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze tactiek om RAAM af te maken, deze tactiek hebben we zowel toegepast op Hardcore als Insane. coop niet vereist maar gaat wel stuk sneller:

    Je blijft achter de balk zitten waar je begint en schiet op hem, wacht tot hij zijn vogels wegstuurt en schiet dan echt goed op hem want dat is het moment dat hij kwetsbaar is. De vogels doen je niks want de balk is verlicht.

    Op den duur komt hij naar je toe, net als hij de bocht gaat maken om je balk/schutting spring je er overheen en rush je naar de overkant waar precies een zelfde balk staat en gaat daar rustig verder tot hij weer komt en dan doe je precies weer hetzelfde. Gewoon een kwestie van tijd.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2006
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Deze tactiek gebruikte ik en een maat van me ook.
     

Deel Deze Pagina