1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Gears of War]Vragen/Hulp thread - Spoilers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 14 nov 2006.

  1. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de tips mensen het is gelukt om Mevrouw Raam te verslaan :p

    1 keer versloeg ik hem terwijl die Krill vogels mij net doodmaakten, dus het eindfilmpje begon en stopte meteen en ik was dood :D
     
  2. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraag over een filmpje dat gewoon openbaar is maar ik zet het toch even tussen spoiler om dat er een bepalde naam wordt gebruikt...

    Ik had voordat ik bij RAAM kwam bij de trein een filmpje gezien waar en heel groot monster aan kwam lopen in een licht en open veld.
    heb hem helaas maar 2 keer gezien ofzo in een filmpje.

    Het filmpje staat hier.
     
  3. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je de berserker of de brumak?
     
  4. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus ook de eindbaas verslagen via Co-Op, en die was mijn manier van doen:

    We bleven gewoon achter dat hekje staan aangezine dat het verst van hem af was, en je zo in het licht blijft, wat je dus zeker nodig hebt, anders vallen die vogels (Kyrill ofzo) aan, aangezien die van het donker houden, en niet van licht.

    Anyways, we hadden beide een sniper, en elke keer als die Kyrill weg waren schoeten we tegelijk 1-2 keer in hem (Hoofd, Borst). En hij ging al dood voordat hij ook maar op de helft was met lopen.

    Wat ik ook gehoord heb, is dat een Pijl en Boog er goed moeten werken.

    Succes! :D
     
  5. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de eerste berseker gedood te hebben (de deuren krijg je trouwens ook kapot met granaten) kom je bij een punt waar je moet kiesen tussen recht of links.
    Ik koos denk ik voor de makkelijke route want mijn teamates zie ik behoorlijk knallen onder mij en ikzelf loop makkelijk door.
    Dan kom je op een punt waar je een deur opent en op een binnen plein komt met een paar grote bomen en een auto.
    Dan komen er uit de grond een paar van die aardige beestjes en uit de deur komt er 1 met een soort rocketlancer.
    Eindelijk alles weggeknalt ook die in het gebouw en dan kom ik niet verder.
    Ik hoor er ergens wel 1 grommen maar weet niet waar ik moet zoeken.
    Heb al geprobeerd deuren op te blazen maar niks en loop maar wat rond.
    Mijn teammates schieten soms nog wel op iets maar in die richting is niks.
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    Je bedoelt waarschijnlijk die Brumak.
    Die zit er naast dat filmpje verder helaas niet in. Dus dat maakt RAAM waarschijnlijk de moeilijkste bad guy..



    @ Tasso; Ik zou gewoon nog ff verder zoeken en rondlopen. Misschien zit er nog wel ergens een Locust die je moet afknallen voordat de volgende cutscene begint, of misschien moet je gewoon nog even het juiste veldje inlopen daarvoor. Maar als je teammates nog aan het schieten zijn denk ik dat er toch nog wel wat zit.

    De wegen die je moet volgen in GoW zijn allemaal heel logisch, dus verdwalen kan bijna niet ;)
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hoe versla je die tweede berserker? (in die overdekte bloementuin)

    Je moet hem naar buiten lokken binnen een bepaalde tijd, maar waar is de uitgang??
     
  8. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over de link die in me Sig staat.
    Ik beantwoord geen PM's waarbij mensen hun email adres er niet bij vermelden waar ik hem heen kan sturen.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Je moet hem die palen omver laten beuken. Daarna heeft die satelliet wel bereik op dat beest (nog niet op alle plekken, maar de meeste wel). Je bent in elk geval op de goede plek :)
     
  10. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook bij die berserker in de bloementuin. Het punt is dat ik geen Hammer of Dawn heb.....

    Nu kan ik het level toch niet uit spelen? Waar kan ik die hammer of dawn vinden?

    Moet ik nu weer helemaal opnieuw beginnen?:{
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, die ligt in diezelfde tuin achterin op de grond.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hee, als ik nou met 2 mensen in Split-Screen op Live wil, moet die tweede persoon dat persé XboxLive Gold hebben? Want dan mag ik nog een keer €60,- gaan betalen... of kan het ook met één Gold en één Silver Account?
     
  13. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    * HELP *
    Weet iemand hoe het nummer heet dat je hoort in de credits? Na het piano muziekje. Je kan hem horen als je naar opties gaat en dan credits kiest.
     
  14. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    In MP heb ik vaak gezien dat 2 mensen naast elkaar spelen dan zag je bijvoorbeeld:

    GT: blabla
    GT: blabla(1) dat was dan de vriend dus ik denk dat het ook met silver kan
     
  15. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat nummer is van Junkie XL - The Crew Cuts
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    weet iemand waar ik alle COG tags kan vinden, heb er nu 19 terwijl ik goed in hoekjes enzo keek :confused:
     
  17. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    http://faqs.ign.com/articles/745/745548p1.html

    ben in act 4 en heb er nog maar 8, komt nog wel een keer, nu nog te druk met de inspanning van de gevechten.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Brumak is super cool, mischien komt ie een keer in downloadbare content.. ( i hope so :) )
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nee, dat werkt niet. Voor Multiplayer moet er altijd een tweede profiel gekozen worden, dat is dan niet mijn profiel. Want dat kan niet geselecteerd worden.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je moet dus 2 profielen op je 360 hebben en dan de 1 zilver en ander goud??
     

Deel Deze Pagina