1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geband op xbox

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Dzie, 4 mrt 2016.

  1. Dzie

    Dzie New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Iedereen ik heb hulp nodig ik heb kort geleden 3 maanden live weer is gekocht om gewoon gezellig te spelen met wat vrienden.
    Maar nu ben ik geband op xbox voor 1 maand waar nergens op slaat ik gedraag me altijd goed (Staat ook bij me reputatie) maar kennelijk hebben mensen dus gewoon wat ingevoerd en baal hier echt van want dat is toch een maand ervan af en kost ook weer geld!

    Dus hebben jullie enig zins ideeen voor mij wat ik zou kunnen doen want ik weet het niet meer.

    Dankjewel voor het helpen alvast,
    Max
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je wordt niet zomaar geband op xbox live. De vermoorde onschuld uithangen op een forum heeft weinig nut. Wij kunnen niets voor jou betekenen in deze.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Inderdaad. Contact zoeken met Microsoft is het enige wat je kan doen.
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Je krijgt toch een melding waarom je gebanned bent? Is je live niet gewoon verlopen?
    En wat @Maddmonkey zegt je wordt niet zomaar gebanned omdat mensen je voor de fun lopen te reporten!
     
  5. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Een maand is ook echt lang en dan heb je echt wel wat verkeerd gedaan.

    Zelfs ik ben in 10 jaar tijd nog nooit geband:whistle:
     
  6. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Gozer, het is tijd om er met gestrekt been in te gaan. Zoals je zelf hebt opgemerkt, je gedraagt je altijd voorbeeldig en wat krijg je ervoor terug? Inderdaad, een ban.

    Beleefdheid werkt dus niet. Goed gedrag -> Ban. Stank voor dank. De enige logische oplossing: draai het om. Slecht gedrag -> geen ban. Koop een nieuw Gold lidmaatschap voor een ander account en gedraag je als een opengescheurde vuilniszak. Dat zal ze leren. Bovendien duurt eerlijkheid ook het langst.
     
    dannygielen vindt dit leuk.
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    @Dzie

    Enige wat je kan doen is contact opnemen met de Xbox support. Leg uit waarom je de ban onterecht vind en mogelijk wordt hij teniet gedaan. Helaas kunnen we vanaf hier niet veel meer voor je doen.

    Succes er mee!
     

Deel Deze Pagina