1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ??

2. Was ook gewoon normale xboxer maar ik kon het gewoon niet uistaan als jullie de cubers zo lieten praten, en toen dacht ik daar maar ff duidelijk mn mening te geven en zo hopelijk het wat rustiger werd, wat wel het geval was, maar jah, had dus in jullie ogen beter de cubers hun gang laten gaan:confused:

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jij? Het ging toch niet om jou, maar om Gameslave??? Of is dat één en dezelfde persoon??? Dat dacht ik al...

Kijk eens naar de manier waarop jij ze afkafferde, ik ga dat hier niet herhalen, maar je weet zelf natuurlijk ook dat dat niet door de beugel kon. Op een normale manier had je er best iets van mogen zeggen, maar niet door gelijk met ziektes en geslachtsorganen te gaan smijten.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja sorry we zijn eigenlijk allemaal Nintendo freaks. Het is ons gewoon ontschoten, en nu is er naar gehandeld. Hadden we er eerder naar moeten handelen? Eigenlijk wel, maar daarom mensen die reageren op de andere overtreders niet straffen? Lijkt me een beetje onzin.

Ik vraag me sowieso af waarom Vincent zo stoer de alwetende probeert uit te hangen? Sowieso in je reactie's op de poll fungeer je als een volslagen idioot en ook hier denk jij iets van de huidige community af te weten?

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jammer Vincent/Gameslave, het is niet de bedoeling om nu onder een andere account je beklag te gaan doen.

Hoe triest.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daarmee komt er ook een einde aan deze discussie, Vincent/Gameslave was fout en kan nu ergens anders Gamecubers inelkaar slaan of wat die ook precies wou doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina