yep...Aangezien het formulier eigenlijkook voor de post is kun je het zo doen... Ik heb gewoon bij de vragen getypt in een andere kleur lettertype en toen uitgeprint, de hokkies heb ik met potlood gekleurd
Je kunt de hokjes ook gewoon deleten en er een hoofdletter X voor in de plaats zetten! Heb ik gedaan.
Ik ben gisteren ook gebeld... maar was helaas niet thuis en mijn moeder was zo sympathiek om m'n mobiel# niet door te geven. Noujah, mijn moeder heeft gezegd dat ik komende vrijdagavond thuis ben en dan bellen ze terug... dus ik ben benieuwd
k heb nog nix van MS gehoord of gelezen, zal wel goed zijn dus k heb de brieven (5 stuks ) de 26ste op de bus gedaan, k heb er wel vertrouwen in
Ik weet niet vanaf welk nummer ze gebeld hebben, maar toen mijn moeder vroeg of ik zelf niet ff terug kon bellen, omdat ik gewoon niet vaak thuis ben, zeiden ze dat dat niet mogelijk was Dus nu kan ik komende vrijdagavond wachten tot ze me gaan bellen en dan horen we wel wat ze te melden hebben...
sjees 5! doe ff normaal ofso. geen wonder dat het voor iedereen zolang duurt.. als iedereen het 5 keer gaat opsturen, email en weet ik veel wat. vanmorgen ging de telefoon 15 keer achterelkaar over, maar ik lag nog te doezelen in bed. ik hoop niet dat hun het zijn geweest ;(
Ja dat zei ik dus ook al. En dan gaat iedereen ook nog eens 20 keer bellen of het pakket nog niet komt... Je vraagt je echt af of sommige mensen niks anders te doen hebben.
Ik heb nog steeds nix gehoord van MS k zit nu op school dus zullen ze nou wel belle nog meer mensen die nix hebben gehoord?