ik vind dat de mensen die amped, bloodwake, of fuzion frenzy hebben gekozen nu best wel genakt zijn.... BW en FF zijn nu €50 en amped 60 ofzo.... dan heb je toch niet echt een reward pack ter waarde van €180... ik hoop voor jullie dat jullie andere spellen hebben gekozen want dit is best wel faya...
Nou, net zelf ook maar ff gebeld en het is onderweg, ETA was gisteren Gewoon ff bellen, kiezen voor optie 1 en dan wachten tot je iemand aan de lijn krijgt, wel ff je S/N bij de hand houden.
nou HEEL gek dat ik dan nooit een email heb teruggehad! het waren allemaal serieuze mailtjes. mijn chello-emailadres is ook gewoon goed. ik krijg andere mails wel binnen, daar kan het niet aan liggen. ik stuur ze naar: supxbxen@microsoft.com is toch gewoon goed?
TOEN kreeg ik altijd antwoord. laatst heb ik nog een mailtje gestuurd dat het eens tijd werd dat xbox.com/nl een update kreeg. nog geen reactie gehad . bijna een week geleden verstuurd het email adres wat jij hebt is wel goed
Ik heb Amped en DOA3 gekozen. Maar die prijsverlaging van de spellen maakt me niet zoveel uit, heb ook de prijsverlaging op m'n Xbox zelf al gehad dus mag m'n handen toch al dichtknijpen
ik ben nooit gebelt, ik heb ook nooit nog eens informatie hoeven door te geven, en ik heb me RP al 2 weken