1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gecopieerde dvd`s en vcd`s

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door demis, 23 mei 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Ik deel je mening enigszins, maar je moet de opzet van de moderators respecteren. Lees het STICKY topic maar (bovenin de lijst van threads).

Ik zou hier het liefst ook van alles posten over het onderwerp hacken, maar als de mod's dat niet willen, dan houdt het op. Heel simpel...

Zij hebben andere verantwoordelijkheden dan ons, dus...

2. ronald22426

ronald22426 Super Ronald

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik het gelezen heb kan ik maar 1 conclusie eraan verbinden en dat is dat ze solidair met de gamedevelopers willen zijn. Opzich is dit natuurlijk geen slechte zaak alleen ik vind het een beetje jammer dat we het er dan stiekem over moeten praten:r censuur sucks!

3. eduard

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, klopt...
    Maar aangezien het hun forum is...

Ik zorg er wel voor dat ik via andere forums erover kan babbelen en dat ik zelf gewoon op de hoogte blijf van dat soort zaken.

Je kan niet altijd alles hebben, toch?

4. ronald22426

ronald22426 Super Ronald

Leuk Bevonden:
    0
    Is waar en 'make no mistake about it' dit Forum rulez erg hard :D

5. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik pas dat antwoord wel ff aan het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik reklame ga maken dat iedereen gekopieerde games moet gaan spelen terwijl ik een crew lid van xbw ben.

Maar ik wou gewoon ff info geven.

6. d0t

d0t Xbox play0r

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dus echt geen gekopierde games spelen
    ik vind het juist zo cool
    die echt doosjes en boekjes
    geeft een beter gevoel
    en je speeld et ook langer
    omdat je niet elke dag 10 nieuwe spellen heb
    heeft er iemand al een dvd brander>
    om de xbox dvd over te branden ben je al bijna de helf kwijt aan wat ie in de winkel kost(DVD van 15gb of zo zijn duur) + de nadelen (geen garantie-geen doosje+boekje) vin ik niet opwegen tegen de legale versie
    maar je moet het zelf weten
    greetz

7. demis

demis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok got the message

8. ronald22426

ronald22426 Super Ronald

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk zijn legale spellen veel kicker met boekje enzo maar er zijn gewoon zoveel goede spellen op de markt en ik heb maar een beperkt aantal centjes. Dus dit is gewoon de oplossing daarvoor! anders had ik al dat moois toch misgelopen en das toch ergg zonde :)

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Nou gaat het hierna gewoon weer over welke cd's bla bla bla?
    Anders gaat ie dicht.:)

10. sirmartyntf

sirmartyntf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lenco cd-rw's van de kijkshop doen het redelijk als ik ze gebruik om wat oude 8-bit (spectrum/c64) tunes op mijn xbox hd te zetten.

edit: domme typfout

Laatst bewerkt: 28 mei 2002
  11. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0

De helft kwijt aan wat hij in de winkel kost? Hoe kom je bij 15GB? Geen doosje?

DVD schijfje, 5.50 euro met doosje. Hoesje print je uit en boekje lees je toch maar 1 of 2 x in en daarna niet meer.

12. casey

casey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox speelt dus geen VCD (mpeg 1)af als ik het goed begrepen heb , maar SVCD (Mpeg 2) , heeft iemand die al geprobeerd ?
    Als je er Divx op af kan spelen zou het helemaal super zijn want dat is de compressie met de beste beeldkwaliteit .

13. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    De reden dat hier op het forum geen illegale zooi gepost mag worden is deze: Wij willen niet achterna gezeten worden door allerlij vervelende instanties, dus als je wilt dat wij blijven bestaan houd je je gewoon aan de regels :)

14. DesVixel

DesVixel New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vcd en Svcd speelt ie allebij niet af las ik op een forum, waarom probeert iemand van het forum het niet ff.

15. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Simpel, een xbox leest van de 2th layer, je hebt dus een dvd9 nodig (9gb geen 15) en omdat je dvd schrijver dit niet kan schrijven kan het niet :+ hmmmm behalve als je 20000 euro overhebt om een duallayer te kopen, kan je toch beter spellen in de winkel kopen ;)

16. [-FREEZER-]

Leuk Bevonden:
    0
    WAT IS DIT WEER VOOR ONZIN? 2th layer? 9GB nodig?

Ik ga er niet op in maar zo te zien heb je er geen verstand van. Dat maakt op zich niet uit maar post het dan niet zo overtuigend.

Eerst goed lezen.

17. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb het over het schrijven van spellen dan, orginele spellen zijn op de 2e layer gebrand..... euhhhh zie iemand hier iets over er geen verstand van hebbe?? mischien ben jij dat wel :+

18. [-FREEZER-]

Leuk Bevonden:
    0
    Leg mij een uit waarom je een 9GB schijf nodig hebt, 2th layer en een DVD burner van 20000 euro?

19. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, de branders die ze nu in de winkel verkopen zijn ongeveer 500 euro, dit zijn branders die 4.5gig kunnen branden, de eerste van de 4 layers van een dvd... Ms is echter slim geweest en heeft voor zijn xbox spellen een dvd9 disc gebruikt (bestaand uit 2 layers, 4.5 x2 = 9GB) ze hebben de spellen op de 2e layer gebrand zodat mensen de spellen niet zo snel konden kopieren als je geen dual layer brander hebt, je moet tenslotte op de 2th layer branden wil je het spel laten werken, deze branders kosten ongeveer 20000 dollar, het zou best 15000 kunnen zijn maar dan koop je em nog niet denk ik.....

Sommige mensen zeggen zelfs dat de spellen van buiten naar binnen zijn gebrand maar dat weet ik niet zeker.....

edit:

nog een linkje voor je gevonde:
    http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=2457&highlight=layer

20. eduard

Leuk Bevonden:
    0
    Bij voorbaat: ik heb er geen verstand van, dus dat kan me niet verweten worden ;)

Maareh, voor zover ik weet worden orginele games op dubbellaags DVD gebrand (capaciteit weet ik niet).
    De DVD-branders die op dit moment op de consumenten-markt zijn, kunnen niet dubbellaags branden. Dus dit zou betekenen dat je eigenlijk geen games zou kunnen copieren met de huidige CD of DVD-branders.

Maar de games kunnen nu wel naar "gewone" lege DVD's of CD-RW's gebrand worden (als de grootte van de game het toelaat) want de XBox kan deze gewoon lezen.

Dus dat je een superdure DVD-brander nodig hebt, klopt niet, dacht ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina