1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gecopieerde dvd`s en vcd`s

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door demis, 23 mei 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien we hier niet over illegale praktijken mogen discussieren zal ik dit laatste nog maar even zeggen.

X-Box spellen kun je zonder probleem brander op een DVD-schijfje van 5.50 euro met de huidige branders. Ze werken dan niet op je X-Box , daar heb je weer iets anders voor nodig. En dat andere mag je raden }:]

2. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm meeste goed, ja je kan de games op een single layer branden maar dan werken ze niet als je je xbox niet zwaar ombouwd, hmmmm zover ik weet is het nog niet gelukt om gekopierde games te spelen....

3. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0

Ja, sorry, dat andere had ik nog moeten toevoegen aan mijn laatste post. En om gecopieerde dubbellaags DVD's af te spelen op je XBox: ik weet niet of je daar iets anders voor nodig hebt, of dat dat direct kan. Zal nog wel een tijdje duren voordat mensen daar echt lekker mee kunnen experimenteren.

Maar back to topic: ik heb (dacht ik) ergens gelezen dat er ook bepaalde CD-RW's zijn die niet goed werken (ivm bijvoorbeeld audio-CD's).

Hebben jullie hier iets over gelezen/gehoord, of moet ik gewoon beter lezen
    ;)

4. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou heel goed kunnen, de macrovision chip die in de xbox zit (kopierbeveiliging) schijnt extreem gevoelig te zijn...

5. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Ik dacht dat dat "macrovision" er voor diende om bijv. het copieren van DVD-films naar video tegen te gaan. En dit gebeurde dan door iets met het signaal te doen of zoiets (?).

Dat CD-RW probleem klinkt voor mij meer als een soort van gevoelige laser-probleem...

6. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een aangepaste macrovision chip, niet diegene die in dvd spelers zit nee

7. [-FREEZER-]

Leuk Bevonden:
    0
    Macrovision off::
    Macrovision is a protection scheme that makes it impossible to copy DVDmovies to another media (VCR of example).
    Macrovision off means that this protection has been removed.

Deze functie is al beschikbaar voor de X-Box, zit mooi ingebouwd in dat extra chippie.

8. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan bouw je je doos om en dat wil ik nou juist niet, geen garantie en als je de games niet koopt komen er ook geen mooie meer uit :+

9. [-FREEZER-]

Leuk Bevonden:
    0
    Ieder zijn eigen mening en keus :cool:

10. casey

casey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox for life schrijft :

Enigma chip en kopies (ook single layer DVD) zijn helaas al gewoon te koop .

11. ZiLLioN

ZiLLioN ZiLLAMANiA

Leuk Bevonden:
    0
    uh DesVixel, ik wil toch even commentaar geven op jou posts dat VCD/SVCD en DiVX niet af te spelen zijn op je XBOX. Dit is niet helemaal waar. Als je een "bepaalde" chip inbouwt in je XBOX, we weten allemaal welke ik bedoel , kun je zogenaamde unsigned code runnen , ofwel zelf geschreven software. En wat is nu het geval : De zelfde gasten als die die chip uitbrengen (begint met een "E") hebben nu zogoed als hun software AF !

wat ze al hebben:

- een NTSC -> PAL en andersom converter , waarmee je dus ook online tegen een USA dude kunt spelen (dit is gewoon wat software)

Wat bijna af is:

- VCD player
    - SVCD player
    -DivX player
    - mp3 player
    - Linux Shell
    - Webbrowser

... En als je daarnaast ook nog eens de mogelijkheid hebt om wanneer je zou willen backups af te spelen , of games uit een andere regio , dan maakt het voor mij in iedergeval de moeite waard om zo'n chippie te kopen , maar dat moet iedereen natuurlijk voor zich weten.

De groente

12. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Het vervelende met het runnen van eigen code (begrijp me niet verkeerd, ik kan niet wachten tot ik me eigen stuff kan gaan schijven m'n xbox) is dat MS's anti-cheat politiek flink ondermijnd gaat worden omdat er straks ook gewoon aimbots en dat soort ongein voor de xbox geschreven kan worden. En dat is weer niet helemaal de bedoeling, cheat-vrij online gamen was/is voor mij een van de redenen van de aanschaf van een xbox...

13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Okeej boefies, dees gaat op slot. Teveel positieve geluiden over het ombouwen van ons doosje. Ombouwen zuigt, daar doen die developers d'r best niet voor + ik wil nog veel goeie nieuwe games uitgebracht zien worden.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina