1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gedonder met uitgeven van MS points?

Discussie in 'Algemeen' gestart door titan1980, 28 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    niet normaal dit! geef ik net 4200 ms points bijna uit, krijg ik bij elke game die ik probeer deze melding:


    The download could not be completed. Please try again later. Any points you used for this transaction have already been deducted from your balance and will not be deducted again.

    status code: 80150101


    WTF man, will ik net de DLC van RDR gaan doen krijg je dit gezeik. Wat moet je hiermee, want mijn punten zijn dus echt eraf gegaan...
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Al geprobeerd opnieuw te downloaden? ;)
     
  3. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ja zelfde gezeik :confused:

    ik kan nu ook geen trails downloaden die geven ook die message... kunnen jullie dit even testen?


    Edit:
    het werkt, maar niet via de oude methode.... ik moest naar Guide -> Account managment -> Download history en daar kon ik ze dan wel pakken... vage shit maar het werkt gelukkig :D
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2010
  4. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoeveel punten heb je nog op je account?
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles wat je ooit gekocht heb kan je gratis redownloaden als het verloren gaat. Je kan zo dus niet punten verliezen en niets krijgen.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Precies, dus er is helemaal geen nood, alles ik gewoon goed gekomen. Hierbij lijkt me dit weer een mysterie opgelost door team XBW.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina