1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gedownloade theme gebruiken

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StephanieVM, 8 mei 2014.

  1. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste gamers,

    Ik heb pas sinds kort xbox live en ben overal een beetje aan het rondkijken. Nu heb ik een theme gedownload en ik weet wel waar ik de theme van mijn dashboard kan aanpassen maar ik zie de gedownloadde er niet tussen. Kan iemand mij vertellen hoe ik deze moet gebruiken?

    Alvast bedankt.


    Stephanie
     
  2. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Je thema zou je moeten kunnen veranderen bij het tabje 'social' rechts naast je homescreen. Klik op je eigen avatar (dan kan je die ook leuk gaan bewerken enso als je wilt) en daar zou ergens staat de thema verander optie. Anders zou je ook nog bij je settings naar je memory (en dan naar je hardrive) kunnen gaan, daar zou die ook wel bij moeten staan. Je zou em daar ook effe opnieuw kunnen downloaden ofso.

    Ik weet niet 100% zeker of dit allemaal klopt, maar je kan effe kijken of je zo verder komt.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kunnen thema's nog aangepast worden dan? Ik dacht dat het op de One alleen maar kleurtjes waren
     
  4. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar had ik gekeken, bij de rest van mijn thema's. Op de hard drive staat ie ook niet. Opnieuw downloaden heeft ook geen effect.
     
  5. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 360 slim, zit ik in het verkeerde forum?
     
  6. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik nam eigenlijk ook aan dat het om een 360 ging, maar de One wordt als het goed is ook in dit subforum besproken
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je had je vraag dan beter in de thread kunnen zetten van xbox 360 algemene vragen ;) Hier hoeft niet per se een nieuw topic voor geopend te worden.

    Enfin, ik dacht dat het op de 360 ook al niet meer kon :p maar het kon mij ook niet meer boeien eigenlijk
     
  8. StephanieVM

    StephanieVM Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh excuses.
     

Deel Deze Pagina