1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gedroomd over V3 :x

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Q-Dancer, 15 okt 2003.

1. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    HA HA HA!! Ze zullen nu wel bijna op je deur kloppen! Muahah! Marius de cel in!

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Muhahahahaha, lekker belangrijk ik ben toch doof. Laat ze maar kloppen :cool:

3. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik had vanmiddag iets vaags hey , ik had toegang tot het admin forum , ik dacht eerst dat dit iets nieuws was ofzo maar toen ik later weer terug kwam kon ik er niet meer op (er is serieus iets mis met mijn account ik heb namelijk ook af en toe dat ik op iemand anders naam ben ingelogd)

4. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker met gevolg dat V3 weer met een half jaar wordt uitgesteld om de code helemaal aan te passen hè ;).

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Misschien een test voor de nieuwe V3? Iedereen mag gaan adminnen..? En iedereen mag elkaars account overnemen...? Dat zal de overzichtelijkheid erg doen toenemen :D

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Meen je dat? Das niet zo mooi.....

Het kan echter wel kloppen, ik heb het zelfde probleem, maar dan alleen op de pc op m'n werk, dat ie zomaar ineens ingelogd is onder een andere naam :confused: Volgens mij ook jouw account.

Ik heb geen idee hoe het kan, maar ik denk dat jij nu ook op mijn account kunt komen... het lijkt me verstandig dat jij en ik allebei ons wachtwoord aanpassen, zodat het niet nog eens gebeurt.

7. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    OF xboxwizz is een hacker:p
    OF er is iets mis met de cookies van XBW
    OF jullie hebben alletwee hetzelfde IP-adres (moest dat kunnen:confused: )

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mja, op die pc hier op m'n werk loopt xbw sowieso niet helemaal lekker... Heel vaak laat ie de nieuwste berichten niet zien, ook niet na een refresh.... geeft ie bij "nieuwe berichten" alle nieuwe berichten aan op 18 oktober 6 uur 's avonds :confused:

Klopt geen zak van dus, en ik zou ook echt niet weten waar het aan ligt, heb al van alles geprobeerd...

Maarja, ik heb er alleen op m'n werk last van, en daar mag ik eigenlijk niet eens zomaar op internet :) Dus moet ik maar wat minderen als ik aan 't werk ben :)

9. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ik kon alleen niet de topics lezen hoor want dan stond er dat ik geen toegang had , maar ik zag dus alleen de topic titels

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    :eek:

He knows too much! He must be eliminated }:]

*Stuurt xbw-assasins op xboxwizz af :cool:

11. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie hebben precies dezelfde host :).

12. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    wat waren die topictitels:9

13. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Wat is de kleur van je jas?

Dat vind ik nl net zo interresant om te weten als wat die topic titels waren:confused: |:-

14. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Aangezien men het hier over V3 heeft, mag ik jullie even complimenteren over die briljante titel van de main page van xboxworld.nl
    Vind hem wel erg grappig vooral na het lezen van dit topic en denkend aan Half Life2.

15. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    heheh ik maak ze allemaal koud }:]

Deel Deze Pagina