Da 1e klopt wel ja, dat dit forum dan niet bestond, maar dat er geen internet is ? En geen E-Mail ... Microsoft heeft dat niet uitgevonden hoor.
Als MS er niet was geweest dan zou de wereld er een stuk anders uit hebben gezien. Zonder MS zou er GEEN internet zijn want zonder Windows is er ook geen internet. Ik denk dat er moeilijk een andere betaaloptie kan komen. Dan moeten denk al die Xbox Live kits verandert worden. En het gaat er bij de CC eerder om dat je je kan identificeren zodat ze ongure personen zoals mensen die hun Xbox hebben omgebouwd, Hackers (als die er zijn tenminste) en dat ze je aansprakelijk kunnen stellen.
http://www.xbox.com/support/Support-contact.htm en druk dan op chat je kan dan gelijk dingen aan een gast vragen over Xbox Live!
Eigenlijk vind ik het wel handig, geen gesodemieter met foute afschriften etc. En ik vind het ook wel een logische zet van MS en ik denk dat sony en nintendo ook nog wel met zo`n dergelijk systeem komen het is toch handig dat je gewoon levels kunt kopen zonder eindeloze formulieren in te vullen, daar erger ik me pas aan. Zorg gewoon dat je ouders ff zo`n CC voor je fixen en dan is alles klaar.
Ik moet nog ff een afspraak met de bank maken voor een credit card, t schijnt dat je met een studentenrekening ook nog ns korting op zo'n ding krijgt En anders gewoon ff pa en ma overhalen om zo'n kaart aan te schaffen (zo duur is dat niet en er kan niets mee gebeuren Nee ook niet op internet!!)
Jongens het is niet FF EEN CREDIT CARD JE AANLULLEN BIJ JE OUDERS... Als mijn ouder nee zeggen is het ook Nee......en daar moet ik dan maar genoegen mee nemen. ik heb het al 10x geprobeert! en nog steeds NEE Eigenlijk kan dat xbox-Live me nog weinig schelen......tot dat halo 2 komt