1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Geef jij het op?

Discussie in 'Games' gestart door Nicotjeh., 27 jan 2003.

1. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52

Da 1e klopt wel ja, dat dit forum dan niet bestond, maar dat er geen internet is ? En geen E-Mail ... Microsoft heeft dat niet uitgevonden hoor.

2. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Als MS er niet was geweest dan zou de wereld er een stuk anders uit hebben gezien. Zonder MS zou er GEEN internet zijn want zonder Windows is er ook geen internet.

Ik denk dat er moeilijk een andere betaaloptie kan komen. Dan moeten denk al die Xbox Live kits verandert worden. En het gaat er bij de CC eerder om dat je je kan identificeren zodat ze ongure personen zoals mensen die hun Xbox hebben omgebouwd, Hackers (als die er zijn tenminste) en dat ze je aansprakelijk kunnen stellen.

3. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mwahahah daar zouden ze alleen maar geld aan verdienen schat.

4. Xstyle

Xstyle Guest

5. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk vind ik het wel handig, geen gesodemieter met foute afschriften etc.
    En ik vind het ook wel een logische zet van MS en ik denk dat sony en nintendo ook nog wel met zo`n dergelijk systeem komen het is toch handig dat je gewoon levels kunt kopen zonder eindeloze formulieren in te vullen, daar erger ik me pas aan. Zorg gewoon dat je ouders ff zo`n CC voor je fixen en dan is alles klaar.:)

6. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Ik moet nog ff een afspraak met de bank maken voor een credit card, t schijnt dat je met een studentenrekening ook nog ns korting op zo'n ding krijgt :D

En anders gewoon ff pa en ma overhalen om zo'n kaart aan te schaffen (zo duur is dat niet en er kan niets mee gebeuren Nee ook niet op internet!!)

7. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens het is niet FF EEN CREDIT CARD JE AANLULLEN BIJ JE OUDERS...

Als mijn ouder nee zeggen is het ook Nee......en daar moet ik dan maar genoegen mee nemen.

ik heb het al 10x geprobeert!
    en nog steeds NEE

Eigenlijk kan dat xbox-Live me nog weinig schelen......tot dat halo 2 komt:'-(

Deel Deze Pagina