1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geef XBW.nl een next-gen uitstraling!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Boes, 16 nov 2006.

  1. IKE

    IKE Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik het leuk vindt om met photoshop bezig te zijn ben ik een tijdje geleden begonnen met een design voor xboxworld. Ik ben nog niet heel ver gevorderd maar dit is wat ik tot nu toe heb:

    [​IMG]

    wat vinden jullie ervan? Natuurlijk mist er nog een hele hoop maar dat komt later wel...
     
  2. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is wel mooi! Misschien kunnen de 2 balken aan de zijkanten wat minder fel en wat minder gradienteffectig (8))?
     
  3. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Il vind hem er ook mooi uitzien!:D
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die zijkanten is ronduit lelijk, de newsitems en mediaitems zijn wel leuk gedaan.
    Maar kan je niet beter met Dreamweaver gaan spelen? :)
     
  5. IKE

    IKE Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    alsof je in dreamweaver graphics kan maken... Ik heb gewoon alles in photoshop gedaan omdat je dan een overzicht krijgt van wat je maakt en je nog kan spelen met de kleurinstellingen/schaduwen/gradients etc.. En over welke zijkanten heb je het? Het groene gedeelte of die zwarte randen? En zou je anders wat suggesties kunnen geven ipv alleen kritiek. Alleen kritiek heb ik niet zoveel aan.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Een goed voorbeeld is de site van bijv Gamer.nl. Daar is de zijkant wel mooi. Dus heel weinig gradient en daarna een leuk motiefje, maar dan een beetje XBW/NXE stijl ofzo :)

    Ow en, sorry voor mijn kortafheid van zonet :+
     
  7. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel dope! Alleen de zijkanten mogen inderdaad wat meer stijl hebben, dat gifgroen moet sowieso wat lichter zijn als het kan, voor de rest ziet die er goed uit!
     
  8. IKE

    IKE Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor jullie reacties en opmerkingen. Jullie vinden de zijkanten dus iets te opvallend/afleidend als ik het zo begrijp? Wat minder gradient en lichtere kleuren gebruiken?

    Ik heb het nu helaas een beetje druk met andere dingen maar zodra ik weer tijd heb zal ik er weer werk van maken.
     
  9. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Betere layout dan wat er nu is (vanzelfsprekend), maar nog steeds veel te amateuristisch als XBW zich zou willen meten met sites als Insidegamer. Toch wel een aardige poging hoor. :)
     
  10. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak anders een nieuw topic met een enquete erin (Ik weet godverdomme nog steeds niet hoe ik een freaking dakje moet fixen) ?
     
  11. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Likê Thîs?
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Îts lîkê Thîs, ând thâts thê wây ît îs...

    Shift+6 letter
     
  13. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn toetsenbord is blijkbaar anders dan dat van anderen, want dat doet die niet. In ieder geval is er al bekend of er een plan op pootjes staat om het design om te gooien, en wanneer dat dan zou zijn?
     
  14. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook wel even een design verzinnen :)

    Edit: Heeft iemand in de tussentijd het logo in het groot voor mij? :)
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2008
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar voordat iedereen hier een prachtig design zit te maken, is het niet eerst handig om eerst eens aan Mirik te vragen of ze wel een design verandering wílt doorvoeren.
    En of ze bereid is jullie designs eventueel te gebruiken.

    Zou zonde zijn als dit allemaal verspilde moeite blijkt te zijn.
     
  16. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    True, maar een beetje designen is altijd leuk.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mirik wilt zeker een new design doorvoeren. Ik heb ook al een aantal (inmiddels iets oudere) designs gezien. Puur tekenwerk, though. Er is nog niks gecodeerd. Via een bekende van Jorrit (dé man achter het codeerwerk van XBW) hoorde ik dat er (blijkbaar?) nog een nieuwe server aankomt, en dat er dáárna gekeken wordt naar een nieuw design. Je moet je ook bedenken dat een nieuw, moderner design, zeker inclusief forum, ook een sterkere server nodig heeft.
    Er zijn echter nog een paar probleems. Mirik ziet liefst dat Jorrit de nieuwe site bouwt. Hij kent het origineel, hij kent Mirik, en hij weet wat er moet gebeuren. Hij heeft iets met de site. Als Mirik iemand inhuurt, weet hij niet hoe het zal lopen.

    Nu moet iedereen even opletten...

    Dit zijn mijn woorden. Wat ik hier net geschreven heb is wat ik me herinner van contact met mensen die meewerken aan de toekomst van XBW. Ik beloof niks.
    En ik weet NIET wanneer er een nieuw design komt. Ik weet dat er plan voor bestaan (hebben). Meer niet.
     
  18. Remco

    Remco Guest

    Oh jee, er komt een nieuw design! Wanneer komt ie, Willem?
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Wat een onzin, een nieuw design hoeft helemaal geen zwaardere belasting te betekenen. Zou zelfs allemaal wat lichter kunnen worden met de nieuwe web technieken. Enige wat de servers zwaarder kan belasten is alle content in de vorm van hd filmpjes etc.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hihi, ik heb ik niet veel verstand van. Daarom moet je enkel mij er op aanspreken als ik he fout heb. :+

    Enige wat ik eigenlijk met zekerheid kan zeggen, is dat er plannen bestaan hebben voor een nieuw design.

    Ik had dus net zo goed m'n mond kunnen houden. :+
     

Deel Deze Pagina