geeft de gamecube de genadeslag aan de xbox met metroid prime!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door diazull, 12 nov 2002.

1. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil niet lullig doen over dat lijstje wat je oprattelt, maar zo kan ik ook 200 Xbox games opnoemen en er achter zetten dat het topers zijn.
    Over Sc is nog niets bekend, alleen dat hij op de PC komt, MS heeft de rechten exclusief tot eind 2002 en heeft ook nog het recht de game exclusief te kopen.
    Jullie reageren waarschijnlijk op dat artikel van ubisoft waarin staat dat, als MS hiervan afziet hij op de andere consoles ZOU KUNNEN WORDEN uitgebracht.
    Begrijp me niet verkeerd, ik gun jullie ook SC, maar ik wacht eerst een officieel bericht af.

2. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het staat op de offciele nintendosite, er heeft heel lang alleen achter gestaan dat ie aangekondigd was, sinds kort staat er dat ie in het 1e kwartaal uitkomt, ik neem aan dat ze dat niet zomaar doen.

Tom Clancy's Splinter Cell

Action

Q1, 2003

Ubi Soft

The minister of intrigue, the emperor of espionage, the sultan of suspense ... the top dog of techno-speak -- Tom Clancy -- is working with Ubi Soft to create Splinter Cell for Nintendo GameCube.

Players will control Sam Fisher, a field op for a secretive black-ops NSA sub-agency titled Third Echelon. Throughout the game, Sam infiltrates high-security strongholds, seizes critical intelligence and neutralizes enemy forces.

Stay tuned to nintendo.com for more information.

maar voor de rest is het een onzinnige discussie: als je een xbox hebt zul je je niet hoeven te vervelen en met een gamecube ook niet.

Laatst bewerkt: 26 nov 2002
  3. Somnium

Somnium Guest

Denk je dat Ubi Soft de kans laat liggen om veel meer geld te verdienen door op alle consoles de game Splinter Cell uit te brengen, dan alleen op de Xbox en wat extra zakgeld van Billie te krijgen? Dacht et niet..

4. * HoTShoT *

* HoTShoT * Guest

Pokemon is nog steeds een hype..
    Er zal zeker een GC Pokemon topper komen..
    Dus japan zal het met de cube doen...

5. Somnium

Somnium Guest

Ik heb alleen de games opgenoemd die potentiële toppers zijn of sowieso toppers worden!

6. Somnium

Somnium Guest

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Even een vraagje tussendoor:
    "Waarom zijn jullie lid geworden van dit forum, "Somnium" en "The Arowana"?"

Ik heb deze vraag ook gelijk maar onderbouwd (speciaal voor "The Arowana").
    Ik constateer namelijk dat de Nintendo fanboy's (& girlz) echt fanatiek zijn...
    Ik bedoel, ik heb twee keer gereageerd op een Cube site maar dat was pas toen Rare samen met Microsoft op de meest kinderachtige wijze die er bestond werd uitgemaakt voor alles wat slecht was...

Maar ik vraag me echt af wat je wilt bereiken, door al die lijstjes hier te posten...
    Wil je erkenning?
    Of moeten we allemaal onze Xbox inruilen voor een Cube?

De reden dat ik dit post is dat deze discussies er vrijwel nooit zijn met PS2 bezitters....en misschien kunnen jullie me wel uitleggen waarom dit telkens zo gaat....

8. Somnium

Somnium Guest

Omdat we het leuk vinden om te discussieren en ik vind de Xbox opzich niet slecht hoor er zijn zat goede games voor! Alleen ik vind de GameCube toch wat beter en die lijstjes postten we omdat CyberPunk ook een lijstje postte. We willen alleen duidelijk maken dat Xbox nog een naam moet maken in de console wereld en dat het gewoon een Japanse markt is en blijft. Waar komen de beste games vandaan? Japan ja! Waar komen Nintendo en Sony vandaan? Japan ja! Wie ontwikkelen er vooral Nintendo en Sony? Square, Enix, Capcom, Namco en waar komen die vandaan? Japan ja!

I think I've made my point?

9. can-o

can-o Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'De reden dat ik dit post is dat deze discussies er vrijwel nooit zijn met PS2 bezitters....en misschien kunnen jullie me wel uitleggen waarom dit telkens zo gaat....'

De ps2 heeft gewonnen, zo simpel is het voorlopig....cubers en xboxers voeren in feite nog steeds een achterhoedegevecht.

10. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    laten wij even de aandacht vestigen op Ikaruga: gamecube exclusive van Treasure (or whatever).. vertical scrolling shooter maar wel heel vaag.. wapens, armor, en vijanden in 2 kleuren en een vermenigvuldig-puntentellingssysteem.. vaag, maar o zo heerlijk.. als het goed uitgewerkt wordt voor de arcadegamers (like myself) een must..

11. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    jullie begonnen met de lijstjes, ik wou even laten zien dat de cube ook wat in huis had..

ik houd van discussies

vragen hoeven niet onderbouwd te worden hoor..

Ik ben zelf ook behoorlijk anti-ms hoor.. bijna iedereen is dat toch? zo heel raar is het niet.. ik mag dan wat tegen ms hebben, de xbox is een console, en hoewel ik het bedrijf erachter verafschuw mag ik heel wat games op hun console wel degelijk..

wie niet?

ps2 bezitters zijn niet zulke forumgangers denk ik.. maar ach, 'that's the nintendo difference'

12. Somnium

Somnium Guest

Ken je die nieuwe slogan van Xbox al, "Xbox, the difference" beetje nageaapt van "The Nintendo Difference" he?

13. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, we weten allemaal dat Nintendo het woord difference heeft uitgevonden. Helaas voor de Engelse taal bestaan er niet zo gek veel synoniemen voor the difference dus moeten ze het daar maar me doen hè.

14. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    huh? xbox, the differenc? nee.. nooit gehoord.. vink een beetje magertjes.. ik vond 'play more' altijd een vette kreet.. veel beter dan 'life's a game'..

maar 'xbox, the difference' valt weer tegen..

wat vinen jullie trouwens de beste slogan ever?
    'Nintendo, Now your playing with power' is nog steeds favoriet bij mij..

15. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    volges mij kan je hier goed het vershil zien tussen mensen met
    een ps2 en een xbox/gamecube. veel mensen met een ps2 kan het geen reet schelen welk systeem beter en niet alleen omdat de ps2 volges sommigen de "strijd" al gewonnen heeft, nee volgens mij gewoon omdat de ps2 gamers vaak ouder en volwassener zijn die hoeven zich helemaal niet druk te maken over zulke onzinnige dingen als dit. als je een xbox hebt ga je lekker xbox spele en als je een gamecube hebt net zo, wat maakt het uit welk systeem beter is. iedereen heeft daar zn eigen mening over en die verander je echt niet zo maar.

Laatst bewerkt: 27 nov 2002
  16. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen met een Xbox maakt het vaak ook niet zoveel uit waarmee je speelt als je maar plezier hebt, dat kun je wel zien aan het geringe aantal fanboys op deze site. Sommige Nintendo fans voelen zich volgens mij een beetje bedreigd en beginnen daarom altijd dit soort eeuwigdurende discussies. Op het xbox forum op het powerweb werd een half jaar geleden ook bijna ieder topic verziekt door Gamecube en ook PS2 spelers die het nodig vonden bij ieder onderwerp: " Xbox suxxxxxxxxxxxx!!!" te vermelden.

17. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik t wel mee eens maar dr zijn ook zat xboxgamers die overal ps2 sux en ngc sux bij zetten

18. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    idd.. ik zit ook op het Anime-paradijs mb en dat is volledig Pro-gamecube.. daar zul je geen enkele fanboy vinden..

19. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    nee.. wat mij opvalt is dat er best veel mensen met een ps2 zijn omdat ze niet bekend zijn met de andere 2 die volgens mij veel beter zijn.. een vriend van mij heeft een ps2 gekocht omdat hij niet kon wachten op de gamecube.. en nu heeft hij spijt, tja, eigen schuld dikke bult..

20. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Integendeel.. Hij wordt nog steeds als één van de meest ambitieuze developers gezien... Komt door wat die voor Black & White maakte... Daarnaast was dat zekers wel een goeie game, alleen hadden veel mensen er meer van verwacht. Maar idd verschillen de meningen over hem..

Maar Fable is wel degelijk anders dan Zelda en FF..
    Morrowind is ook een RPG.. Maar die vergelijk je ook niet met Zelda.. Om maar als voorbeeld te nemen. ;)
    Maar ja, dat merken we dan wel weer.. Zelda is nog niet uit ditmaal en Fable nog langer niet..

En ik kom voor de Xbox op omdat ik een Xbox heb. Ik ga absoluut niet consolebashen of iets dergelijks, maar als er een beetje TE fanboyachtig(onzin) richting een console wordt gesproken ga ik er op in. Maar misschien wel een beetje meer voor de Xbox.. Maar dan gewoon omdat ik hem heb..

Ehm.. Dat lijstje van jou heeft een aantal titels ertussen staan die allesbehalve exclusief zijn.
    Daarnaast is het jouw mening dat het de beste exclusieve games zijn... Ik ken zat titels daar van en weet dat het goeie titels zijn, maar om te zeggen dat Nintendo de beste is puur je eigen mening... Ik zelf heb andere titels in gedachten die ik liever zie dan wat de gamecube te bieden heeft. Gewoon een kwestie van smaak.

Dat Only on Xbox kijk ik niet meer na.. Aangezien sommige games alsnog multi gaan. Zoals op meerdere consoles gebeurt.

Denk je dat Take 2 Interactive de kans laat liggen om veel meer geld te verdienen door GTA3 op alle consoles uit te brengen in plaats van zakgeld van Sony te krijgen? Je weet wat ze hebben gedaan.

Dus ik zou niet te snel van stapel lopen. Eind eerste kwartaal 2003 duurt nog wel effe..

In Amerika en Europa hebben ze de naam al en andere omstreken.. Maar in Japan niet, maar daar werken ze aan..
    Japan is volgens jou de markt waar de beste games vandaan komen, maar toch zijn games zoals Halo en GTA3 allesbehalve Japans. Splinter Cell idem dito. De beste drie games van het jaar zijn voor de drie consoles; Splinter Cell, Metroid Prime en GTA3... En alleen MP is Japans.. De rest niet..

Over de developers:
    Ja, je noemt nu grote namen op... Geef ik toe, maar het blijft per persoon verschillend. Daarnaast noem ik Square zekers niet één van de beste developers van het moment door Final Fantasy uit te melken.. Laat ze maar eens wat meer verschillende games uit brengen. Nintendo is één van de beste, omdat ze verschillende games maakten. Dat laat zien dat het een goeie developer is..

Tot nu toe heb je alleen je eigen mening neergezet.. En zoals DokterH al opmerkte heb ik nu hetzelfde gedaan...

Deel Deze Pagina