geen battlefield op de xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door RiDaH, 12 jan 2003.

1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    tis van DICE jah.

maar boeie. k heb BF op mn pc. en ik moet zeggen. ik heb de demo meer gespeeld dan het hele spel. de demo map is het leukste. en daarnaast. het voelt gewoon ruk aan. snipen is bijna onmogelijk. en als je je BAR op iemand leegblaast dan merk je amper of je hem nou raakt of niet. ze vallen nep neer. tis gewoon kut.

2. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maybe een snellere pc kopen !? 8)
    Ik heb er geen enkel probleem mee.
    Snipen gaat echt lekker en iemand neerknallen dan merk je het wel of je em raakt of niet.

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    gast :)

k heb een AMD 2200. met een radeon 9000 pro. that should do it right?

kweenie maar je hebt vast wel eens counter strike gespeeld he :D ? daar voel je het pas echt. daar zie je het goed. en bijvoorbeeld MOH:AA dat sniped lkkr. of halo for that matter. BF kweenie, et zuigt gewoon.
    maareh ;) jij bent vanaf vandaag echt mijn held. als je kan snipen in BF heb je wat mij betreft echt supernatural powers of zoiets man.
    ik zelf vind dat BF gewoon brak aanvoelt. et lopen et schieten hoe de mannetjes bewegen.

edit: zit er toevallig een soort afwijking in het snipen waar je rekening mee moet houden? een speciale techniek ofzo? normaal kan ik best goed mikken in de gemiddelde shooter, maar BF echt niet. met die sniper rifle dan. die machine guns trek ik nog wel.

Laatst bewerkt: 13 jan 2003
  4. undertaker_fm

undertaker_fm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen paniek jongens hij komt er wel.

5. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfel aan bf op de xbox....tis immers een multiplayerspel (singelplayer is een extra maar stelt niet veel voor d8 ik) en de vraag is maar hoe xbox live word....t word ongetwijfeld vet maar ook voor je portomonee ? miss word het veel te duur...maar als het wel een succes word hoop ik zeker dat bf ook op de xbox komt want dan ga ik em zeker halen :) lekker spel over i-net :9

6. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3

Deel Deze Pagina