1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

geen beeld

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door lindsy, 1 sep 2020.

  1. lindsy

    lindsy New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    4
    hallo iedereen , ik heb een samsung QE55Q7FNALXXN dit is met een extern bakje waar al de externe apparaten aangesloten worden met hdmi , nu wil ik de xbox one s aansluiten en krijg ik geen beeld . sluit ik die aan op mijn andere tv waar de hdmi rechtstreeks aangesloten is op de tv heb ik wel beeld . Iemand die hier mee raad weet of dit ook gehad heeft ?
     
    lwn vindt dit leuk.
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Hoi Lindsy,

    Lijkt dan aan je bakje te liggen. Mochten alle andere externe apparaten het via het bakje wel doen, dan kun je wellicht de Xbox in de andere hdmi ingang van je tv stoppen (je hebt er ongetwijfeld meerdere). Probleem opgelost!

    Trouwens, welkom op dit forum! Vertel eens wat meer over jezelf! :)
     
    Rampage en Garrett vinden dit leuk.
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hi Lindsy,

    Dat zal dan aan het externe bakje liggen... televisie aan en daarna de XBOX al geprobeerd? Soms pakt de televisie het signaal pas later op. Kijk ook even naar de settings van je XBOX. Wellicht staat de beeld resolutie niet juist ingesteld waardoor er geen output signaal volgt.

    Verder, welkom! Vers bloed. Vind @Reckuuza wel prettig. Die jongen heeft het tegenwoordig maar zwaar.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. lindsy

    lindsy New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    4
    Hey , heb alle vier de ingang HDMI geprobeerd .ook handmatig gezocht naar het apparaat . Lukt niet , sluit ik een Playstation aan werkt dit wel meteen . Grtjs
     
  5. lindsy

    lindsy New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    4
    En hoe geraak ik aan de instellingen van de Xbox als ik geen beeld heb
     
    Reckuuza en fredfenster vinden dit leuk.
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Dus wanneer je de Xbox met hdmi kabel direct connect met je tv doet ie niks? Heb je de kabel wel in de goede uitgang van de Xbox gedaan? Meen te herinneren dat er een HDMI inport en outport in de Xbox zit (2 HDMI ingangen).

    [​IMG]
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  7. lindsy

    lindsy New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    4
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Je tv zit in een aardig goede prijsrange waarbij je Xbox het gewoon zonder problemen zou moeten doen. Heb je al een andere hdmi kabel geprobeerd? Anders even Xbox klantenservice bellen?
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Your screen is blank after you turn on the console
    • Confirm that both your TV and Xbox One console are turned on.
    • Check that your TV is set to the correct input signal (HDMI).
    • Check that the HDMI cable connection to your console is secure.
    • Check that the HDMI cable connection to your TV is secure.
    • Check that the HDMI cable is connected to the "out to TV" port on the console.
    • (!) Perform a cold boot on your Xbox One console by holding the power button on the front of the console for approximately 10 seconds, and then turn it on again.
    • Reset your display settings. Here's how:
      1. If there's a disc in the Xbox One console, eject it.
      2. On the console, press and hold the Xbox button for five seconds to turn off the console.
      3. Press and hold the Xbox button and the Eject button until you hear a beep to turn on the console. You will hear one beep right away and a second beep 10 seconds later. The power light will flash on before the second beep. DO NOT LET GO until the second beep occurs.
        Note This will boot your console in low resolution mode (640 × 480). To reset this setting, go to System > Settings in the guide, select Display & sounds, Video options, and then TV Resolution.

      4. If you are required to complete these steps on every boot-up, you will want to change your TV connection to HDMI as shown in step 3 in the next section, "Your screen is blank and you use an AVR in your setup." For more information, see How to adjust the display settings on your Xbox One console.
    • Try plugging the HDMI cable into a different HDMI port on your TV.
    • Try using a different HDMI cable to connect your console to your TV.
    • Try connecting your console to a different TV.

    Even vanaf dat stukje " Perform a cold boot" proberen. Dan worden als het goed is de beeldinstellingen gereset.

    Je kan ook nog een complete reset vd console doen: https://support.xbox.com/search?phrase=reset factory defaults
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Verkoop gewoon die Xbox en neem een PS5 want er is altijd gezeik met dat ding
     
    Rampage vindt dit leuk.
  11. lindsy

    lindsy New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd voor die prijs zou het moeten werken . Heb ook al andere HDMI kabels geprobeerd maar lukt niet . Gewoon zwart beeld . Zal vanavond nog eens proberen na mijn werk .
     
  12. lindsy

    lindsy New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    4
    Ah ok , zal dit eens proberen als ik thuis ben . Hopelijk werkt dit . Merciekes alvast .
     
    Gerjan vindt dit leuk.
  13. lindsy

    lindsy New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit is gelukt , maar Xbox zegt nu dat m'n tv geen 720 p en 1080 p ondersteund .
     
  14. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    En als je naar Advanced Video Settings gaat en dan voor Auto Detect kiest?

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. lindsy

    lindsy New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    4
     
  16. lindsy

    lindsy New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook niet , ik zit nu blijkbaar in die reset modus van beeld . Echt slecht beeld . Durf ik het te veranderen vind hij terug de Xbox niet en moet ik terug die reset doen
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Mooi, in ieder geval een stapje verder. Inderdaad even zoals hierboven kijken, ook bij 4K TV details

    Aangezien je een 4K tv hebt:
    https://support.xbox.com/help/hardware-network/display-sound/troubleshooting-4k-and-hdr-on-xbox-one

    //edit oh, dat is wel vreemd. Lijkt dan toch of er aan de TV kant ook een instelling niet goed staat (HDMI, ook iets van auto select? of Anynet+ aan/uit staan?). Ik ga even neuzen in de handleiding https://downloadcenter.samsung.com/...102115403583/DUT_KM2DVBEUN-3.0.2_181205.0.pdf
     
    Laatst bewerkt: 1 sep 2020
  18. lindsy

    lindsy New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok thx want ik kom zot ervan , nu heb ik niets van beeld meer . Moet terug de reset doen voor beeld .
     
  19. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Als je weer beeld hebt zet dan de narrator aan in de settings zodat je ook blind door menu's kan scrollen.
     
  20. lindsy

    lindsy New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    4
    Bijna al de vinkjes bij 4k tv details zijn groen alleen Dolby vision niet . Als ik dan naar resolutie ga en daar 4 k UHD aanvink lukt het niet
     

Deel Deze Pagina