1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geen bevestigings mailtje ontvangen!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door xforz, 3 mrt 2003.

1. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb me geld een uur geleden pas overgemaakt via Rabobank internet..
    Zal nog wel voor 10 maart binnen zijn zeker :+

2. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    Moet toch voor 6 maart binnen zijn :confused:?

Had ik btw al gezegd dat ik net een mail kreeg met de bevestiging van het overmaken van mijn geld? :+

3. xforz

xforz Guest

Ja

4. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg net ook een mailtje dat het geld nog niet binnen was (PRE-127), toch heb ik het vrijdag-avond-laat overgemaakt. Het feit dat er stond dat ik dit alsnog voor 4/3/3 moet doen baarde me we wel wat zorgen............

5. xforz

xforz Guest

Hier presies hetzelfde...

6. hotgin20

hotgin20 Guest

Hot girls sucking cocks and loving it - Only at Blowqueen !! Best of all ... its FREE for 1 day !! Click Here: http://www.blowqueen.com/1261795520

7. xforz

xforz Guest

Wat wil je nou??

8. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ?

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hey boys, geen nood, maar je snapt dat het voor 10 maart binnen moet zijn wil je ons de tijd gunnen alles in orde te maken.

Dus als dat lukt, dan is er geen probleem. Het duurt altijd even voordat geld overgemaakt is, dus waarschijnlijk krijg je dan morgen je bevestigingsmail!!!! :)

Maarja op dat moemnt dat ik die mail verstuurde was het nog niet binnen vandaar dat ik erin zette "Als je het al overgamaakt heb, dan duurt het effe voordat het binnen is" ofzo! :p

Dus geen nood, als je al overgemaakt heb dan komt alles goed komt vandaag of morgen binnen. Ik zie het echter niet meteen, ik moet het doorkrijgen van distributeur!

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die versturen de pakketjes ook rechtsreeks naar ons of gaan die eerst weer naar jullie (lijkt me niet)...

11. xforz

xforz Guest

IK heb het mailtje binnen:), thnx

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Nee ik heb er verder weinig met het versturen te maken. Thank god! Zoveel pakketjes! :D

13. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Thx Mirik voor het netjes verzen van een betalings-bevestings mailtje vriend.

Tis uiteraard weer NET op het nippertje binnen,maar beter laat dan nooit he :) :)

Mijn dank is groot ....

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    :+ Ik lief!

15. xforz

xforz Guest

Idd ;) *slijm *slijm

Deel Deze Pagina