1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geen E3 meer in de toekomst ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tommie, 30 jul 2006.

  1. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Verontrustend bericht net gevonden:

    Bron: Xbox360Only
    Originele Bron: Next-Gen.biz
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2006
  2. basovich

    basovich Guest

    dat zou zwaar spijtig zijn :mad:..
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Spijtig?!
    Kunnen ze toch niet maken?

    Vind het vreemd dat er geen winst uitgehaald wordt. Komen toch zat personen op af volgens mij.

    Ze moeten maar wat minder gratis party's geven dan. Want als ik een programma als Game Kings zie...
    Zie ik die gasten zich helemaal gratis lam zuipen op een of andere gratis party daar.
    Laat ze daar maar op bezuinigen in plaats van de Gehele E3. Is gewoon een te mooi evenement voor gamers dacht ik zo :).
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    E3 krijgt een andere vorm .. op zich is dit alleen maar beter voor de industrie... je krijgt meer evenementen welke platform gericht zijn ... de persconferenties blijven komen, maar dan wel op een ander tijdstip
     
  5. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    ja eig met de E3 zelf zijn we niks ... het zijn de persconferenties die het maken.
    Mja nieuwtjes en footage zullen zonder de E3 nie achterwegen blijven dus veel kan het in principe toch ons niks boeien
     
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.687
    Leuk Bevonden:
    569
    nee joh, ik zit daar jaarlijks op te wachten
     
  7. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dus dat na de dag vd conferenties er niks interessants gebeurd.
    de andere 2 dagen zijn er gewoon denk ik voor de journalisten die dan een 5 regel preview kunnen opmaken nadat ze 5-15min een game hebben gespeeld.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ligt eraan hoe ze het gaan aanpakken etc, want ik vind E3 altijd geweldig ff checke nieuwste games etc. Volg het veel meer dan de TGS ofzo.
     
  9. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0

    Je kan het als voordeel zien (doe ik ook) maar ook wel als nadeel.. want het ging zo toch 'ook goed' straks wordt het niks met wat ze nu van plan zijn en dan is een e3 al te laat (vaag maar (voor mij) duidelijk voorbeeld van het als nadeel zien)
     
  10. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    [UPDATE]
    Volgens Gamespot gaat het 'slechts' om een forse verkleining van de huidige E3. De ESA wil dat er op een andere locatie een wat kleinere, meer bedrijfsgericht evenement plaatsvind wat niet toegankelijk wordt voor de normale bezoekers. Duidelijk is wel dat de E3 in de huidige vorm niet meer terug zal keren. Binnen 48 uur wordt officieel nieuws verwacht van ESA.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Tevens gaan er geruchten dat E3 verplaast gaat worden naar Europa :) ... dus ik ben benieuwd
     
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Eventjes een quote van mezef op een andere site:
    Tsjah, voor de grote jongens is het wel begrijpelijk. Een stand is duur en een nadeel van veel nieuws geconcentreerd brengen is dat het kan verwaaien in de rest van het nieuws.

    Dan liever zelf ergens een duur evenement houden waar je wel de volledige aandacht krijgt (ook in de pers). Een beursstand is een investering en als deze het niet waard is, dan wordt het tijd om te stoppen.

    Daarnaast is het door internet veel makkelijker geworden om een hype te creeeren. Een paar vage sites en aandacht van de grotere nieuwssites creeren en incasseren maar (zie origen en ilovebees van ms bijvoorbeeld).

    Voor de kleinere spelers zal het echter moeilijker worden. Deze hebben minder budget tot hun beschikking en zullen dus andere creatieve oplossingen moeten zoeken.

    Dit was nog uit de tijd dat men dacht dat de E3 helemaal zou verdwijnen. Wanneer het alleen verkleind wordt ben ik benieuwd wat de gevolgen zijn. Want klein is niet altijd beter. Zeker voor de kleine ontwikkelaars/uitgevers is het nu zo dat ze de dure standkosten kunnen verantwoorden omdat eigenlijk iedereen er komt (van de nieuwssites dan). En de grote spelers zullen een kleinere E3 links laten liggen omdat ze dan net zo goed voor zichzelf een evenement kunnen organiseren. Al met al manouvreert de organisatie zich nu wel in een moeilijk parket.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    van mijn weblog :)
     
  14. John14

    John14 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kunnen ze nou geen winst maken als er honderden bedrijven hun games showen dan verhogen ze toch het geld om op de E3 te staan die bedrijven hebben toch wel genoeg geld :9
     
  15. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat echt super erg als het stopt
     
  16. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi. De E3 was een grote hype, en grote bedrijven kregen veel te veel aandacht daar. Het was wel leuk om het nieuws te volgen, maar het is veel beter als een bedrijf zich zelf kan presenteren wanneer, waar, en hoe dat bedrijf dat wenst.
     
  17. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    persconferenties waren leuk, de rest krijgen we toch weinig mee hier, op xbox live na dan.

    Ik had laatste die EA dag zitten kijken op gamespot, en eigenlijk vond ik dat wel relaxed. Gewoon alle spellen bij elkaar + plus alle info, geen geruchten enz.
     
  18. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vind het toch wel jammer dat de E3 verdwijnt, was toch altijd iets bijzonders.
    Gelukkig is de TGS er nog en de Leipzig Game Convention dat steeds groter en belangrijker word.

    Maar voor de producenten is het wel beter dat het allemaal wat kleinschaliger word. Journalisten zien op de grote beurzen zoals de E3 vaak door de bomen het bos niet meer.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ene kant snap ik ze wel , schilt ze inderdaad een hoop geld, aan de andere kant als je op de E3 je goed in de kijker speelt is het erg goede promotie.
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    blablabla we horen het vandaag/morgen wel officieel

    Cancelled? Downsized? Restructured? We should get official information soon as all sources seem to agree ESA will give a press conference monday morning.
     

Deel Deze Pagina