Als al die developers nou een keer niet liegen en gewoon ingame materiaal laten zien ipv van peperdure nep filmpjes maken dan zouden de kosten niet hoog zo hoog uitvallen.
[offtopic] wie gaan er naar de Games Convention in Leipzig eind deze maand? ( ik kon geen andere topic vinden die hierover gaat, dus dan maar ff offtopic he ) :b:
Tja, eigenlijk is een E3 alleen belangrijk als er nieuwe console op de markt komen of net zijn. Nu was er veel gedoe rondom de PS3 en de Wii, en wat nou de ware kracht van de 360 was. Op de volgende E3 zijn alle consoles al uit, en hoeven we alleen dingen te weten over de games. Daar heb je dan mooi de TGS, de GCL en natuurlijk het internet voor.
Ik vond E3 altijd wel leuk, omdat je ineens allemaal nieuwe games en trailers te zien kreeg. Maar jah, blijkbaar zet het een enorme druk op de developers, omdat het respons op de demo's van invloed kan zijn op hoe goed het spel uiteindelijk wordt verkocht, terwijl het spel dan nog in productie is (kijk maar naar de zielige vertoning van Too Human op E3 2006). Dus ik snap wel waarom developers er van af willen. Toch zal ik het missen
Wil er toch nog even op inhaken. E3 krijgt inderdaad een andere vorm; het gaat meer de zakelijke kant op en het grootse spektakel zal waarschijnlijk achterwege gelaten worden. Slecht? Hmm, is maar hoe je het bekijkt. Zitten we nog wel te wachten op een groot scherm met Madden 200X? Veel mensen willen toch liever de aandacht gericht zien op titels als Brothers in Arms en Command & Conquer: Tiberium Wars? Goed? Niet voor iedereen. Niet alle kleine, onafhankelijke ontwikkelaars hebben het geld om een suite in het Hilton te huren om daar de najaarscollectie te showen. En wat JEEPEE NL hierboven zegt is waar. Andere shows hebben de eyecandy van E3 de laatste jaren al goed overgenomen.