1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geen eenduidig beleid

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Blaauw, 14 sep 2004.

  1. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het raar dat er hier vaak met twee bijltjes gehakt wordt. Kijk nu maar weer eens naar de namen van bepaalde members. Het was altijd zo dat je je nick niet kon veranderen. Uitzonderingen waren er voor mensen die nog niets hadden gepost.

    Maar tot mijn verbazing zie ik nu naamsveranderingen bij members met al 1000+ posts. Sinds wanneer is hier verandering ingekomen. En je begrijpt natuurlijk ook wel dat jullie nu honderden verzoekjes binnen gaan krijgen van members die ook graag hun naam veranderd willen hebben.

    Zorg dat je het beleid gewoon eenduidig toepast dat zorgt voor minder verwarring.
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Voorbeelden bitte?
     
  3. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heette Wendy vroeger Munch en een Daanos mte 1190 post komt me ook niet echt bekend voor??
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Van Daanos / Xenox heb ik verder geen weet, ik ben verantwoordelijk voor de naamsverandering van Wendy. Moet je nou echt over zoiets heenvallen? Deze 2 personen zijn geen onbekenden op het forum, sterker nog: zij hebben gedurende hun tijd hier een zekere 'status aparte' verkregen door hun werk als crew en ook als member zelf. Hiervoor heb ik eenmalig een uitzondering gemaakt toen ik het verzoek van Wendy kreeg om haar nickname te veranderen. Ben ik dan fout? In zekere zin wel. So blame me. Maar dat er nou weer zo moeilijk om moet worden gedaan en gelijk het welbekende van twee kanten hakkende bijltje uit de kast moet worden gehaald vind ik een beetje overdreven. Maar dat had ik kunnen verwachten natuurlijk... elke kans moet worden aangehaald als het beleid niet helemaal correct wordt uitgevoerd om lekker stennis te schoppen ;)

    Deze 2 waren een uitzondering op de regel, voor mensen die toch een speciale plek binnen xbw hebben in mijn ogen. Verder zal het beleid wel correct worden gehandhaaft dus verdere verzoekjes op naamswijzigingen zullen niet worden gehonoreerd.
     
  5. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    OKe normaal had ik je wel ff via msn aangeproken, maar daar was je niet.
    Had beter ff kunnen pm. Wil je deze thread verwiojderen alsjeblieft. Is inderdaad beetje mierenneuken om niks.... pure verveling. Terwijl ik weet dat jullie het beleid juist weer op de rails komen zetten. Wat een goede zaak is.

    Dus gooi deze ff weg, voordat je echt verzoekjes gaat krijgen. Mijn oprechte excuus.
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Geen probleem :)
    Kan me voorstellen dat het ietwat scheef lijkt, maar we doen dit niet voor Jan en alleman. Uitzonderingen dus, ik hoop dat men daar niet te zwaar aan tilt. En verzoekjes hebben echt geen zin, ben ook niet bang voor een stormvloed daaraan.

    Ach, en waarom verwijderen? Is mijn argumentatie ook gelijk duidelijk :)
     
  7. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    is het niet handiger om dat dan ergens bekend te maken? ik bedoel mij maakt het niet uit dat er zulke uitzonderingen zijn alleen voor de herkenbaarheid zou het handig zijn om dat dan ergens neer te zetten zodat je weet wie wie is?
     

Deel Deze Pagina