Dit is idd een 500 megaton h-bomkrater in de markt! Ik hoef geen duur blad met verouderde info die ik gratis op het internet kan vinden, maar wel demo's! Begin er maar al aan
Wie kent nog dat gamesprogramma van begin jaren '90 gepresenteerd door Martijn Krabbe op Ned3 ofzo? Toen waren er recensies van o.a. Yoggi Bear op de SNES als ik me niet vergis.
jaaaaah, zat ie Rad Racer op de nes te spelen en helemaal uit z'n dakkie te gaan (zogenaamd). Hoe heette dat ook weer in hemelsnaam... Was het niet alleen met Nintendo games ?
Of dat Amerikaans programma met dat gozertje dat op z'n skateboard de studio binnenkomt en heel enthousiast games op de Sega MD, Nintendo NES en Gameboy zit te spelen. Daar zat ook nog zo'n tekenfilm van een jongen met een Bigfoot (de auto, niet dat beest) tussendoor. Heette dat niet Powerplay o.i.d.?? Waar ik heen wil: dat zoog echt big time!
nou zeg dat zal kijkers trekken :{ ... is rond drie 's nachts geen geschikte zentijd? ... mzzl Munch and Abe
Gamequest laat nooit ingame beelden zien, vrijwel altijd (introductie)filmpjes uit spellen. Oftwel; daar heb je helemaal niets aan. Ik wil gameplay zien, daarvoor koop je een spel..... Dat Cyberzone vond ik echt goed, die hadden wel altijd veel ingame beelden! *edit* Head to Head, dat was vroeger cool op de Childrens channel (of zo iets), dan gingen ze een tegen een 16bit spellen spelen....
gamepower is echt dom gewoon. ze hadden laatst een special over Soldior babalba of fortine ? anyways dat was echt zo dom en onpro. dat ze gewoon niet wisten wat ze moestenzeggen. Voorbereiding...!!!
Tjah kun je verwachten van een debiel die toevallig meespeelde met big brother (geeft al een goede indicatie over zijn iq) en dan meteen tot 'gamer' werd bestempeld omdat hij af en toe op een ps2 speelde]:-