1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geen gratis games voor 299€

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hi..., 29 apr 2002.

1. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Oke meschien is het waar dat de reward pack ook gelden
    voor de zetjes van 299 euro voor 26 april.
    Maar ook al staat het er zo geschreefen je mag MS het
    niet kwalijk nemen als het achteraf niet zo is.
    Het gaat hier tenslote om eerlijkheid tegenover de klant
    en tegenover MS zelf.
    Het mag niet zo zijn dat een beperkt groepje mensen
    hier hun voordeel uit kunnen halen.
    Dat is niet eerlijk tegenover de mensen die de vollen pond
    hier voor hebben betaald.
    En het ook niet eerlijk tegenover MS zelf want die kunnen hier
    niet genoeg wins mee maken.
    Oke meschien is bill wel rijk genoeg maar tog.

Laatst bewerkt: 30 apr 2002
  2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.097
    Nou....dat ben ik niet met je eens, want door deze actie (300 € voor console PLUS 2 games en extra controller) is de verkoop van de XBOX echt SUPERVEEL omhoog gegaan...wat dus betekend dat de Xbox nu veel meer gebruikers heeft, dus een veel grotere afzetmarkt en dus dat ie een paar jaar langer mee zal gaan...
    En deze actie was maar 1 weekje....dus er zullen maybe een paar duizend mazzelaars tussen zitten...maar de publiciteit die deze actie heeft gekregen en nog zal krygen, is natuurlyk veel belangryker voor MS....
    Ik denk dat ze die games en controller dus wel geven...
    Is gewoon ontzettend goeie reclame, plus die aktie van MM was onafhankelyk gepland van de actie van microsoft....maar alle andere winkeliers hebben toen ook maar snel hun pryzen naar beneden gegooid...
    dus die aktie kwam van de winkeliers zelf en niet van MS....
    Wy hebben nu gewoon massel dat die 2 acties perfect uitkomen op elkaar...

3. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Oke meschien besluit MS wel om de vollepond betaalers
    een extra reward pack te geven.(maar dat zal wel niet)

4. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    AAARRGGHH!!! Gaat deze discussie nog de hele maand door?

Mensen, we kunnen allemaal lezen, anders zaten we niet op het forum. We hebben allemaal de voorwaarden gelezen. Die zijn duidelijk en simpel. Daarvan uitgaande krijgt iedereen de rewardpack. Laten we daar nou gewoon gezellig vanuit gaan de komende tijd, en als het straks dan toch anders blijkt te zijn, dan gaan we even bij MS ons recht halen. Consumenten zijn geen speelgoed, dat weten ze bij MS ook wel. Ik acht de kans klein dat ze een hoop gezeur op hun dak halen door selectief te gaan handelen buiten de voorwaarden.

5. BDT

BDT Tony Montana

Leuk Bevonden:
    0
    De voorwaarden zijn duidelijk.

En dat mensen binnen MS elkaar tegenspreken pisses me off.

Het komt wel goed(anders zit het goed fout met MS binnenkort}:] )

6. AlBundy

AlBundy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sterker, mijn reward pack is al onderweg :)

Thank you for you recent order for Xbox parts. Your order has been shipped and is on the way.
    Your shipping information is provided below for your reference:
    FEPL

01
    Federal Express
    xxxxxxxxxxxxxx
    May 1 2002 2:55AM

En ik heb toch echt maar 299,- betaald ;)

7. LukasXX

LukasXX Wannabee-Diehard

Leuk Bevonden:
    0
    AlBundy, Hoe dan?
    hen hoezo is dat Engels/Amerikaans?

Waar haal je dat lapje txt vandaan? Zelf verzonnen??8) Dach t wel.

8. AlBundy

AlBundy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is niet alleen in het engels..

Hier is hij dan helemaal ;)

alleen het FedEx tracking number heb ik weggehaald ;)

Thank you for you recent order for Xbox parts. Your order has been shipped and is on the way.
    Your shipping information is provided below for your reference:
    FEPL

01
    Federal Express
    xxxxxxxxxxxxx

Gracias por su reciente solicitud de recambios de Xbox. Ya hemos enviado su pedido y lo recibirá en breve. A continuación le proporcionamos la información sobre su envío como referencia: FEPL

01
    Federal Express
    xxxxxxxxxxxx

Grazie per il vostro recente ordine di parti Xbox. Gli articoli ordinati sono stati spediti. Di seguito sono fornite, per vostro riferimento, informazioni sulla spedizione per vostro riferimento:
    FEPL

01
    Federal Express
    xxxxxxxxxxxxxx

Vielen Dank für Ihre kürzlich erfolgte Bestellung von Xbox-Teilen. Die bestellte Ware wurde verschickt. Nachstehend werden zu Referenzzwecken die Versandinformationen angegeben:
    FEPL

01
    Federal Express
    xxxxxxxxxxxxxx

Nous vous remercions de votre dernière commande de pièces pour la console Xbox. Votre commande a été expédiée et vous la recevrez très bientôt. À titre de référence, voici les informations d'expédition de votre colis :
    FEPL

01
    Federal Express
    xxxxxxxxxxxx

Ondanks dat ik aardig Engels en Duits spreek/schrijf gaat dit alles mij toch iets te ver ;)

Als jullie het nu nog niet geloven, too bad

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Jongen jongen beetje vertrouwen in de mede mens is ook compleet verdwenen hier..

10. jaapeman

jaapeman in the flesh

Leuk Bevonden:
    0
    YES YES YES dat betekend toch dat we ze krijgen!!!!

11. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    ken je dat truukje met die vingers gekruist? Ik wacht het wel af.. Krijgen we ze niet. Niets verloren.. Krijgen we ze wel. Boel gewonnen ..

12. Jackal

Jackal Gamer & Gamester

Leuk Bevonden:
    0
    Er stond duidelijk op het (1ste) aanvraagformulier dat je aan 2 criteria moest voldoen:

You will only be eligible for this reward if you meet the following criteria:

- You must have bought your Xbox within one of the European launch countries* before the 26th April 2002
    - You must complete all of the fields on the form below and return to Microsoft by midnight on 1 July 2002.

Dat MS dit achteraf aanpast is te begrijpen, maar toch volgens mij niet wettelijk. Wie weet passen ze morgen aan dat ie juist 499 euro mocht kosten, dan moeten ze niemand iets geven.

Ik heb dit formulier ingevuld en voldoe dus aan de voorwaarden om dat bonuspakket te krijgen als je het letterlijk neemt. En samen met mij vele anderen. Nu vraag ik mij af, stel ze doen het niet, is er niet zoiets als consumentenbond?

13. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? puur gezien het feit dat de actie bedoeld is om diegene die veel meer als 299 hebben betaald voor hun xbox te compenseren. Dat we nu gebruiken maken van exacte woorden van MS is het muggensiften van ons. We hebben er puur actievoorwaarden recht op, maar gezien het feit dat de actie niet voor de koopjesjagers bedoeld was, moeten we niet zeuren als ze NEE zeggen. heb je toch niets verloren.

14. Jackal

Jackal Gamer & Gamester

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in :) maar stel dat je een extra 180 euro aan Xbox goodies kan krijgen, wie zegt dan nog NEE?

15. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik met je eens.. totaal. Maar we moeten niet gaan mekkeren als we em niet krijgen.

16. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Wanneer een bedrijf met voorwaarden komt, moeten ze zich er ook maar aan houden. Dat werkt andersom ook zo; als klant heb je ook allemaal regeltjes te volgen.
    Ik vind dat MS iedereen zo'n pack moet geven, en dat doen ze trouwens ook wel.

Wanneer je zegt dat iemand die hem voor 299,- heeft gekocht het niet krijgt, hoe zit het dan met de 333,-? Ok, die ook niet. En met de 444,- en de 452,- dan? en de 469,-? Waar leg je de grens?

Daarom zullen ze voor de makkelijke optie kiezen, en dat is gewoon iedereen zo'n pack geven die aan de voorwaarden voldoet.

Makkelijk he?!

17. Jackal

Jackal Gamer & Gamester

Leuk Bevonden:
    0
    You got a point there :)

Eigenlijk is het een blunder van jewelste voor zo een reus als MS.

18. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    precies. een blunder van MS. Dus als je niet zo'n aasgier zou zijn, zou je de eigenlijke regels respecteren en gewoon niet zeuren als het NIET zo is.

19. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    De belastingdienst gaat ook zeuren als ik niet betaal. Dus ik zeur ook!

Regels zijn regels, dat is waar het hier om gaat.

De eigenlijke regels? Dat is waar ik het al twee weken over heb!

"Als dank voor iedereen die een Xbox heeft gekocht vóór 26 april bieden wij je tot 1 juli 2002 de kans om gratis 2 spellen en een Xbox controller te krijgen!"

Er staat niks over prijscompensatie er staat alleen dat mensen die hun vertrouwen in de Xbox vroeg hebben getoond, beloond zullen worden.

Dan moeten ze dat doen ook. Dat heeft niks met aasgieren te maken. Ik denk dat jij je enigszins benadeeld voelt? Dan kun je dat ook gewoon zeggen hoor.

Laatst bewerkt: 2 mei 2002
  20. Graveman

Graveman Geest verkenner

Leuk Bevonden:
    0
    Whooo.. ik heb de mijne voor 299 gekocht op donderdag 25 april. Ik ben dus niet iemand die al vroeg vertouwen heeft getoond. Maar het is toch een redelijk voorstel van MS om die mensen te compenseren. En als je dus volgens de regeltjes "tussen wal en schip valt" betekend dat, dat als je niet echt de "gedupeerde" bent omdat je hem eerder hebt gekocht ik vind dat je gewoon niet moet zeuren als je niet van die actie gebruik mag maken. Als je wel de spulletjes krijgt we alleen maar in onze handjes mogen wrijven.

Deel Deze Pagina