dus jij verkoopt je consoles? Wie verkoopt er nu consoles en vooral een dc dan nog. De topgames komen er voor aan en ik heb btw ook nog een snes en ben wel een nintendo dieharder maar ik kan er tegen dat sommigen datn iet zijn
nou ik verkoop ze ik vond em niet meer leuk/interessant.. en ik dacht vanne ik kan er nu nog een leuk bedraggie voor krijgen
ik heb niet echt zin om zoveel geld uit te geven aan zo'n dingetje.. zeker niet als de spellen ook niet goedkoop zijn
van de GBA heb ik nog niks gezegd hoor maar tony hawk lijkt me wel leuk.. rest zijn beetje vage games..
Nou? Kom op! Trouwens, sommige lui hebben boven hun naam staan 'Ozzy rocks' of 'Wijsgeer' en ik heb NOOB. Hoe krijg je zo'n koele naam erboven? Wat dacht je van Bill Gates en daar boven: Founder M$, cool aye?
Je kan het bij je PROFILE veranderen als je een X aantal posts hebt. Aantal weet ik niet meer. En hoe oud ik ben. Staat al ergens op het forum hier. Zoeken maar
waar kunnen nu eigenlijk die n00b verandert worden want ik wil een Nfan worden...Als er nu Xfan komt dan...