Heb je ooit zelf DOA gespeeld? Naar jou post te oordelen, niet. Anders zou je weten dat je wel skill nodig hebt om een perfecte ronde te winnen.
Ik heb dat spel (PGR) zelf al vanaf de release, en even om aan te geven dat ik wel degelijk tijd heb gestopt in dit spel, ik stond, en misschien nog steeds in de top 100 met die rankings. Ik heb het totaal niet over de skills die wel of niet nodig zijn voor dit spel, die zijn er wel degelijk. De personen die enkel kijken naar hoe er wordt gereden als toeschouwers, zullen die skills die er dus wel voor nodig zijn, niet of in mindere mate opmerken, waardoor het eigenlijk 'saai' is om naar te kijken. Begrijp je dat Apu, beetje beter lezen dus volgende keer, ik probeer altijd duidelijk te zijn, maar sommige mensen blijven lezen wat zij willen zien blijkbaar.
Over de competitie in spellen als PGR 2 en PGR 3. De lat ligt lager dan bij bijvoorbeeld een shooter als Halo1, Halo2. Hierdoor is de competitie zelf minder groot, omdat simpelweg veel minder mensen hun tijd hierin steken.
dus Apu, eventjes voor jou in jip en janneke taal;
als er meer mensjes een spelletje spelen, dan heb je meer mensjes die goed zijn en elkaar optrekken tot een hoger nivo. Maar wanneer er minder mensjes een spelletje spelen, zal het nivo van die spelertjes lager liggen, wat natuurlijk niets met het spel zelf te maken heeft.
Laatst bewerkt: 19 feb 2006