1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geen HALO op WCG :@

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door BrokenHunter, 15 feb 2006.

1. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Alex :).

Even om mijn vorige post wat toe te lichten. Ik ben helemaal niet van mening dat Halo2 weer gespeeld moet gaan worden op het aankomende WCG. Eerder blij dan teleurgesteld. Maar het gaat mij meer om de vervanging van dit spel. De games zijn, begrijp mij niet verkeerd, allebei leuk en aardig, maar de vraag naar zoiets op toernooien/competities is in mijn ogen minimaal. Ook voor de WCG zelf is bijvoorbeeld een spel als PGR3 geen goede titel, aangezien de eventuele toeschouwers geen echte 'skill' kunnen ontdekken wanneer ze 2 auto's tegen elkaar zien racen. Enkel de 'die hard racers' zullen verschillen opmerken bij het nemen van bochten en dergelijke. En ook al was ik zelf in eerste instantie niet te spreken over de keuze van bijvoorbeeld een MLG, deze begrepen WEL dat de nieuwe line up van de 360 nog geen echte competitieve toppers met zich mee heeft gebracht.
    Al met al denk ik dus dat dit jaar wat betreft console competitie de WCG een rustig toernooitje zal hebben. Wellicht een goed moment om de speelbaarheid/omgevingsfactoren wat te verbeteren?

Overigens wens ik de deelnemers natuurlijk wel alvast succes!

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vind je het gek dat ze die games nog spelen?:{
    Die games zijn zo goed uitgebalanceerd in MP, er zijn heel veel maps en er zijn nog steeds duizenden mensen die dit spel spelen. Dan is het niet gek dat Starcraft en Warcraft 3 nog op de WCG gespeeld worden, logischt toch!

3. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, oudere pc games hebben een enorme scene opgebouwd, en de mensen die deze games spelen stappen niet zomaar over. Dit geldt ook voor CS1.6! Doordat er heel veel gamers zijn die al heel lang deze games spelen is het nivo waarop gespeeld word erg hoog geworden en dus leveren deze games spannende toernooien op! Voor XBox games geldt dit niet. Wanneer console gamers na een paar weken uitgekeken zijn op hun game dan kopen ze een nieuwe. Het aantal spelers dat dus fanatiek een MP game speelt op een console zal dus na een tijdje flink afnemen. Ik denk dus dat de keus om nieuwere games te laten spelen wel een goede geweest is. Voor als over een paar maanden de 360 in prijs daalt, en er meer gamers de 360 in huis gaan halen zal de verkoop van deze games toch weer een boost krijgen en zal de community dus weer groeien.

Ze hebben de datum + games al bekend gemaakt zodat alle landen voldoende tijd hebben om qualifiers te organiseren. Ook spelers kunnen zich langer (en dus beter) voorbereiden.

4. BrokenHunter

BrokenHunter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt maar ik snap niet waarom ze geen Goede shooter op De Xbox 360 hebben gedaan PDZ oF Quake ofzo dan had ik daar dan wel aan mee willen doen Want DoA is niet erg skillvol

5. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel jammer dat er geen lekkere shooter voor de 360 tussen zit, ook al meot ik zeggen dat die er ook nog niet is..... Misschien straks PREY:D maar het is wel jammer dat er pgr3 gespeeld gaat worden, want iedereen weet dat als king tuur ff gaat oefenen met dat spel toch wel wint en doa4 is gewoon kut (vind ik dan) dus ik denk dat er weinig deelnemers zullen zijn.... Verder wel chill voor tuur dat ie weer 20000 dollar gaat winnen en een gouden medaille toe kan voegen aan zijn lijst8)

6. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad jammer dat er geen shooter tussen zit .
    Wat ik wel begreep is dat een heele hoop MLG Players nu ook PDZ aan het spelen zijn .
    Volgens mij gaat MLG straks ook over stappen naar PDZ .

Ik zal er in ieder geval weer zijn op de WCG .
    Al win ik niet , ik wil gewoon weer zijn en het mee maken .

En je krijg toch weer een gratis shirtje , lol .

7. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij zal vast zomaar even winnen... Er is verder namelijk niemand op aarde die goed is in PGR3.... pff.... Tuur moet zich eerst maar eens zien te kwalificeren...

8. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Op de Power Unlimeted Gameplay speelde hij anders wel erg goed met PGR 3 !

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    jah alsof op de PU Gameplay de beste gamers van NL/EU/de wereld rondlopen.....

10. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zeg ik niet , maar mijn punt is dat Tuur toen al het spel speelde .

11. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ooit zelf PGR gespeeld? Naar jou post te oordelen, niet. Anders zou je weten dat je wel skill nodig hebt om een perfect rondje te rijden. En Tuur kennende van PGR 2 beheerst dat heel goed.

Daarnaast had DOA 4 wel weggelaten kunnen worden, buttonbash game.

12. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    In de VS was de launch een maand eerder, dus die mensen hebben nog langer kunnen oefenen en zijn dus nog beter....

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin. Ten eerste kwam de 360 in Amerika uit op 22 november. Ten tweede, kwalificeren doe je in je eigen land. Dat zal ongetwijfeld lukken. En een paar weken maakt geen ruk uit, als je je eens bedenkt wanneer de WCG is. Die is ergens in september/oktober. Die paar weken zijn dus verwaarloosbaar.

Laatst bewerkt: 18 feb 2006
  14. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste had ik het over het winnen van de WCG zelf, waar iemand hier al wel heeel erg zeker van was.... Ten 2e noemt iemand als voordeel dat Tuur heeft dat hij op de PU Gameplay al kon spelen... Als die paar weken geen ruk uitmaakt maken die paar uurtjes al helemaal niks uit... Dus haal je nu je eigen argumenten onderuit....

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar sloeg mijn post een beetje op. Maar of een game nou 3 weken eerder of later uitkomt, maakt echt niks uit.

16. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    King Tuur heeft ergens op de X05 ook al PGR3 gespeeld hoor ^^. Maar inderdaad die paar weken zijn verwaarloosbaar en als Tuur goed genoeg oefent is hij wederom een grote kanshebber op de $20.000 maar zeker is hij er niet van. Er zijn zat goede mensen zoals Alex V, Fredkroket, Quadra en zo zijn er nog wel een stel op te noemen en dan al helemaal niet over de ''grote onbekende'' gesproken. Want wie had van te voren nou gedacht dat Tuur ging verliezen op de Nederlandse kwalificaties Halo2?

Laatst bewerkt: 18 feb 2006
  17. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wat voor niveau je mag verwachten bij PGR3, want wordt er met collisions on of off gereden? Met on verwacht ik echt een chaos en je weet wat mensen doen om te winnen: alles.

18. Hanneshamlap

Hanneshamlap Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ooit zelf DOA gespeeld? Naar jou post te oordelen, niet. Anders zou je weten dat je wel skill nodig hebt om een perfecte ronde te winnen.

Ik heb dat spel (PGR) zelf al vanaf de release, en even om aan te geven dat ik wel degelijk tijd heb gestopt in dit spel, ik stond, en misschien nog steeds in de top 100 met die rankings. Ik heb het totaal niet over de skills die wel of niet nodig zijn voor dit spel, die zijn er wel degelijk. De personen die enkel kijken naar hoe er wordt gereden als toeschouwers, zullen die skills die er dus wel voor nodig zijn, niet of in mindere mate opmerken, waardoor het eigenlijk 'saai' is om naar te kijken. Begrijp je dat Apu, beetje beter lezen dus volgende keer, ik probeer altijd duidelijk te zijn, maar sommige mensen blijven lezen wat zij willen zien blijkbaar.

Over de competitie in spellen als PGR 2 en PGR 3. De lat ligt lager dan bij bijvoorbeeld een shooter als Halo1, Halo2. Hierdoor is de competitie zelf minder groot, omdat simpelweg veel minder mensen hun tijd hierin steken.

dus Apu, eventjes voor jou in jip en janneke taal;
    als er meer mensjes een spelletje spelen, dan heb je meer mensjes die goed zijn en elkaar optrekken tot een hoger nivo. Maar wanneer er minder mensjes een spelletje spelen, zal het nivo van die spelertjes lager liggen, wat natuurlijk niets met het spel zelf te maken heeft.

Laatst bewerkt: 19 feb 2006
  19. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Doe niet alsof ik achterlijk ben met je bijdehande opmerkingen.

Van DOA wordt ik ook niet echt opgewonden als ik een potje zie. En PGR 2 en 3 is misschien niet zo competitiegevoelig. Maar de sfeer is in ieder geval een stuk beter.

20. Sir IcE2k6

Sir IcE2k6 Konjo die mama!

Leuk Bevonden:
    0
    Stuk voor stuk haters!

Deel Deze Pagina