Ik snap niet eigenlijk waarom iederen zo negatief reageert op DOA4. Ik heb zelf deel 4 nooit gespeeld, maar in DOA3/DOAU zat altijd heel wat skill. En als je gaat kijken op het pro niveau, zal er zeker enorme competitie in het toernooi zitten. Alleen niet iedereen vind DOA leuk om te spelen en vooral om naar te kijken. Op de WCG2005 kwalificatie hier was het al duidelijk dat er weinige waren die DOA wat boeit. Maar skill heeft het spel zeker wel.
Dan doe jij toch mee Towel \o/ jij bent zoals je zelf zegt toch de master of DOA ? Moet je dat ook maar 'even' laten zien dan he
was was was In DOA3 wask wel goed ja. Maarja heb het al zoo lang niet meer gedaan, laat staat dat ik geen xbox360 heb. Mocht ik hem nog een keer voor de wcg gaan kopen, zou ik nooit genoeg skills hebben.
Het is natuurlijk geen button bashen, je moet allerlei combo's en counteraanvallen beheersen. Het is gewoon niet mijn type game dat ik graag op de WCG zie, ik vindt het zelf wel leuk om te spelen. En nee dank je, jij maakt me toch wel in daarnaast heb ik de game niet.
http://www.gamershell.com/upcoming.php?month=6&year=2006 Uit welke bron hebben ze dit gehaald (hoop dingen kloppen niet trouwens)