1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geen internet verbinding dmv. Router

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door McSparkle, 30 jan 2005.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hallo,

    Ik heb dus net een nieuwe pc, en wilde daarop dus gaan internetten ... Dus ik alle drivers enz. instaleren. Toen moest ik daarvoor de router ertussenuit halen, nou zo gezegt zo gedaan. Ik ga verder met de instalatie. Toen ik later klaar was ging ik een poosje msn'en ... maar na een uurtje wilde ik op Live gaan gamen ... Dus ik sluit mijn router weer aan en druk de Xbox aan. En toen gebeurde het;

    Nu kan ik wél boven Live'en en Internetten ... MAAR niét beneden :confused:

    En als ik de router er weer tussenuit haal, dan kan ik beneden wél internetten .. maar boven natuurlijk niet.

    Ik heb vanalles geprobeerd om het allebei aan de gang te krijgen, want dit moet volgens mij gewoon kunnen ... maar niets helpt

    Wie kan mij helpen om internet zowel boven als beneden aan de gang te krijgen ?
     
  2. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=67654
    Stel daar je vraag verder.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2005
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Aha ... Maar das Routers en XBOX LIVE ... Maar live werkt prima. Mijn vraag was of iemand weet hoe ik mijn pc beneden en boven tegelijk van internet kan voorzien

    (verdere info in mijn eerste post)
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Owk ... Hier kan een slotje op want het is me al zelf helemaal gelukt ... :)

    Daarvoor heb ik met griep het hele weekend moeten zwoegen ... maar het resultaat is daar

    _0/
     

Deel Deze Pagina