1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geen leuke games!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nicotjeh., 4 mei 2003.

1. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jammer genoeg is MM 3 uitgesteld
    das een spel waar ik op uit kijk,
    maar er zijn denk ik genoeg leuke games voor deze
    maand. ( ken ze niet uit me hoofd maar moto gp 2 bv )

2. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    man, wat boeit het.. er zijn genoeg games zonder enig plot die toch fantastisch spelen. het is leuk als je spel een plot heeft, maar tussenfilmpjes hoeven voor mij niet eens meer, dat was leuk toen de game er nog slecht uitzag, en de tussenfilmpjes je een beter en veel mooier beeld op een situatie gaven. Nu zijn tussenfilmpjes vaak nog alleen een onderbreking van de gameplay.. en wat bedoelde je trouwens met PD0? Perfect dark zero?

maruhm, er zijn best wel een boel leuke games op de Xbox. als je nou es zou zeggen welke games je al had..

ik ben altijd erg sceptisch wat betreft games met een licentie. Maar aangezien de Wachowski Bros. er persoonlijk over waken en iedereen hier zo verdomd lovend over is kijk ik er toch wel naar uit.. verwacht inderdaad een game met een plot en waarschijnlijk een boel tussenfilmpjes.. nou blij?

Laatst bewerkt: 4 mei 2003
  3. Slayer

Slayer xbox is deadly

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht met smart op halo 2 de rest boeit me eigenlijk niet zo.

4. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

PDO: Panzer Dragoon Orta.

5. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox verlies kwaliteit aan games indd. ze moeten meer exclusief games hebben net als nintendo!

6. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Exclusieve games, maar niet zoals Nintendo. Anders had ik wel een GameCube gekocht.

7. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja dat valt ook wel eej. Nintendo heeft net Metroid prime + Zelda gereleased. Daartegenover staan voor de xbox: SW:Kotor, Moto GP 2, MM 3, PDO.

Verder komen HALO2, FABLE.

Sommige zijn wel multiplatform maar dan komt het spel ook voor de pc uit.

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    alleen sw: kotor is daarvan multiplatform, maar idd die komt alleen nog op de pc erbij, dus we hoeven niet bang te zijn voor blur graphs:)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ja idd, het verliest heel veel kwaliteit!

10. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ben het er niet helemaal mee eens, we zitten nu gewoon in een rustige periode..
    maar motogp 2 als voorbeeld heeft ook al ongekende kwaliteit..
    nou in Juni/Juli komt Ninja Gaiden.. ook ongekende kwaliteit
    mm3, laatst nog pdo.. kotor, helaas geen release meer in Juni.. maar anders wel..

het probleem is meer, er waren nog veel meer excl toppers voor deze periode gepland maar die zijn allemaal uitgestelt..
    maar dat zegt niet dat ze niet meer komen.. de concurrentie kunnen we iig makelijk aan want we hebben meer excl toppers op de lijst staan voor dit jaar dan sony of nintendo..

11. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    oow ok.. thnx..

maar je merkt het gewoon aan heel de gamesmarkt.. de kwaliteit neemt gewoon af.. of wij worden te veeleisend.. dat kan ook.. iedereen klaagt er gewoon over eigenlijk.. maar geniet van wat je hebt zou ik zeggen..

12. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij gewoon nodig hebt is een beetje spanning, goede gameplay, mooie beelden, eng verhaal:

PROJECT ZERO 8) dusssssssssssssssssssssssss

KLIK HIER DAN EN GENIET!

13. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ziet er wreed uit.. waarom had ik nog nooit van deze game gehoord?

14. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Nee! geen Horror voor mij Aub
    Resident evil op de gamecube jaagde mij al het stuipen op het lijf

15. Third Kagemusha

Third Kagemusha Shadow Warrior

Leuk Bevonden:
    0
    klopt wel dat et ff duurt wanneer er weer ECHT goeie games kome voor de X-Box, met PS2 heb je meer keus daarentegen.

Maar als de topgames van de XBox uitgekomen zijn ben je er lang zoet mee! ik was vooral lang zoet met Halo en Splinter Cell! ik vind deze 2 nog steeds de Koning en Koningin van de Xbox spelle (kwa single player dan)

16. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    zijn weinig leukere dingen toch?

mwah, ben ook niet zo'n fan van horror games or.. wordt al snel onbedoeld komisch.. halfopgegeten lijken enzo, boeit me niet zo om eerlijk te zijn.. eternal darkness was erg sfeervol en best eng op sommige punten, vonk wel erg leuk..

17. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond RTCW dikke rukgame op pc, omdat ik me elke keer de pleuris schrok, maar als je er van houdt is het een mooie game.

18. alibi

alibi Guest

misschien is True Crime een leuke game om naar uit te kijken?!... "Vice City" op de Xbox! schijnt best wel een goed spel te worden!..

19. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het aanbod ook ruk de laatste tijd. Het laatste spel waar ik echt van genoten heb is Splinter Cell. Ik heb er nu maar een GameCube bijgekocht.

Deze maand koop ik waarschijnlijk Enter The Matrix (even reviews afwachten) en MotoGP 2.

20. x-boxter2003

x-boxter2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat ik mijn Xbox zou willen verwisselen voor een Gamecube.:{ Ik zou gewoon heel graag "Zelda, The Windwaker" willen hebben. En Metroid Prime en Resident Evil Zero ook natuurlijk!

Deel Deze Pagina