1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geen leuke games!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nicotjeh., 4 mei 2003.

1. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Same here. Samen met goede graphics worden die zombies ed gewoon te eng8) De Flood gaan nog wel, (afgezien van dat creepy geluid) maar das toch wel het maximum :D

2. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een goede game wilt kun je denk ik het beste voor enter the matrix gaan.

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Zo veel goede spellen zijn er anders op het ogenblik ook niet op de andere consoles.

4. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van Zelda:The wind Waker&Metroid Prime op de Gamecube. Dat vind ik niet slecht en dat zijn 2 games waar je een tijdje mee vooruit kan.

5. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik houd niet zo van horror, the flood vond ik ook wel jammer van halo; je denkt eerst: wow vette aliens om af te knallen, en later komen die misbaksels op je scherm... nou ik vond dat echt minder.

6. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ja vind ik ook GoldFish.

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    The Flood was toch geen horror. Ik vind een spel pas horror als je voortdurend schrikt, en bang wordt om deuren te openen, omdat er een zombie ofziets achter kan zitten. Ik schrok alleen van de flood toen ik ze eerst tegen kwam. Maar daarna kom je ze zo massaal tegen dat er niks speciaals met ze is. Ze zijn in iedergeval niet zoals de zombies in Resident Evil.

8. XBOX_Enchede

XBOX_Enchede Guest

wat dacht je van BRUTE FORCE, EEN GAME DIE EXCLUSIEF UITKOMT OP DE GAMEDOOS VAN OME BILL.

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Die is ook al weet-ik-veel-hoe-vaak uitgesteld:mad:. Wanneer komt die nu eens echt?

10. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juni als het goed is. Vergeet niet dat we ook Knights of the Old Republic nog krijgen voor de kerstdagen...en in de tussentijd zijn er vast nog 'oude' titels die je nog niet hebt. Bij mij is dat wel in ieder geval. Of koop, in plaats van een paar B-titels om de tijd te doden, een nieuwe console met één vette AAA-titel.

Zo heb ik pas een Gamecube gekocht. Met het vooruitzicht dat er tot het eind van het jaar nog maar weinig uit zoal komen voor de Xbox. Ik ben van plan me het komende jaar nog meer te richten op de échte toppers. Dat betekend dat ik de mindere titels die ik nu heb ook van m'n plank wil hebben en daarvoor in de plaats gewoon een paar échte knallers.

Voor de Cube heb ik nu alleen nog maar Zelda, met in het vooruitzicht Metroid Prime, Starfox Adventures, Mario Sunshine, Resident Evil (Zero), Smash Bros Melee, Eternal Darkness, Final Fantasy en op de Xbox dus nog Brute Force, Morrowind Expansion, Kameo, Conker, SW:KOTOR en tegen het het eind van het jaar Live (als er mogelijk geen CC meer nodig is). Dus vervelen, nooit! :D

Deel Deze Pagina