1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

geen mgs op de xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheRealMcenzy, 14 mei 2003.

1. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0

teeeeeeeeeeering, jij hebt mgs 2 dus niet gespeeld al te horen.
    Het lijkt erop dat je reageert uit woede ofzoiets.
    ik was met mgs 2 10:55 bezig geweest, dat is SPEELTIJD
    en het is niet onderverdeeld in Levels, keb nog nooit 2 levels gezien die zo lang duren

2. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    big deal na de ongelofelijke terleurstelling van mgs2 zit ik toch niet op een nieuwe te wachten

3. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: MGS2 richt zich vooral op de combinatie van film en game, terwijl Splinter Cell een 'realistische' simulatie is. Hoewel ik niet bepaald weg ben van MGS2 vind ik het toch meer een 'game' dan Splinter Cell. SC is lang niet zo gelikt of domweg 'cool' als MGS2. Big deal dat Splinter Cell leuke belichting heeft, uiteindelijk is die game niet veel meer dan trial-and-error.

Een nieuwe MGS is wenselijk, maar persoonlijk hoop ik dat Kojima zijn film-kunsten even weer aan de wilgen hangt. MGS3 (deel 5) speelt zich overigens voor Metal Gear (deel 1 op de MSX/NES) af ten tijde van de Koude Oorlog. Dit heeft meteen implicaties voor wie of wat Snake nu in de eerste vier delen was, toch een kloon? Of speel je in MGS3 met een jonge Big Boss?

Ik mag hopen dat die laatste zinnen al duidelijk maken dat er veel meer verhaal schuilt in de Metal Gears dan Splinter Cell. MG is meer een spelwereld, terwijl Splinter Cell een beetje onsamenhangende level-structuur gebruikt en deze met veel Tom Clancy gebrabbel aan elkaar naait.

Als pure game is MGS beter, als huzarenstukje van wat je Xbox allemaal wel niet kan, neem je Splinter Cell maar.
    Overigens weet ik niet of MGS3 Xbox wel zo vanzelfsprekend is. Het is niet te hopen dat ze de verkoopcijfers van MGS2: Substance voor de Xbox als reden hebben gebruikt voor het al of niet uitbrengen. Een port van Twin Snakes lijkt me ook onmogelijk (gezien de inmenging van Silicon Knights en Miyamoto).

4. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Als je met namen gaat smijten, doe het dan goed. Het is Hideo Kojima ;)

5. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Maar er stond in XBM dat deel 3 als eerste op de Xbox uitgebracht zou worden...... :mad:

Deel Deze Pagina