shenmue 2 is nooit op de dc uitgekomen in america, en natuurlijk wel in europa, mischien dat ze hem daarom niet naar europa brengen.
k denk dat dit gewoon een gerucht is, en blijft! Er is nog nix officieels bekend gemaakt dus late we gewoon afwachten en dan ligt ie gewoon in oktober in de winkels
EUh.... Ja, maar dan nog geeft Infogrames het uit. Is hetzelfde als dat Capcom bijvoorbeeld uitgever is van Devil May Cry, die game werd ook dooe EA verspreid. Dat zijn dingen die jullie niet kunnen weten maar goed. Infogrames geeft alle Sega games iig uit.
Ik denk niet dat microsoft dit zal gaan laten gebeuren... Hun zien ook wel in dat veel gamers op dit spel zitten te w88! Ik denk dat zij eventueel de kosten van het vertalen voor zich nemen... Of nie?!?!
hij komt er wel hoor SHENMUE 2 komt wel uit in Europa dat is zonet dmv een mail bevestigd door Sega Europe
Ik ga mee Xbox nu meteen verkopen! en ga een Dreamcast kopen! nee geintje maaruh back to the point NOOOOOOOOOOO this can't be happening to me WHy !!WHy U hated us so much!!