1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geen starmembers meer?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lorre, 5 okt 2003.

1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, gefeliciteerd Blaauw.

Nu gaat iedereen op je posts letten dus hou ze maar deze maand extra intelligent :D

2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Het lijkt mij leuker als starmembers door andere forumgebruikers gekozen worden en niet door het "personeel". Elke maand een soort verkiezing, dat heeft wel wat.

3. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    En hoe wil je dat gaan doen.... er zijn 8.000+ members... een poll met 8.000 opties lijkt me een beetje overdreven vindt je niet ;)

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Sowieso zal het zijn doel dan een beetje voorbijstreven. Je wordt dan gekozen meer op populariteit dan behulpzaamheid

5. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Je kan wel werken met genomineerden, die dan wel weer aangewezen worden door mods, admin en dergelijke types.

Dit zou trouwens ook naast het huidige starmember idee kunnen bestaan, als een soort publieksprijs (waarbij populariteit altijd doorslaggevend is). Dan is er voor ieder wat wils!

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Da's op zich wel een leuke, maar bedoel je dan dat ze geselecteerd worden op dezelfde criteria als van de star members, of juist op weer andere criteria?

7. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Wat mij betreft niet, het is dan toch een andere soort verkiezing. Eigenlijk zou je ook met nominaties van leden zelf kunnen werken, dat iedereen een lijstje in kan leveren met zijn of haar kandidaat. Dat is alleen niet te regelen lijkt mij.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het komt er toch niet.

9. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Nee, dat weet ik. Maar ik mag toch wel meedenken zeker?

10. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk mag dat ;)

Volgens mij is er al eens zo'n verkiezing geweest naar voorbeeld van het gamer.nl forum waar ze een grote verkiezing hebben gehouden met verschillende catogorien.

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Op zich een leuk idee.. Maar zoals al eerder gezegd lijkt het me vrij onmogelijk met 8000+ members.
    En ik denk ook dat het iets is wat in het begin heel leuk is maar dat de meeste members na een paar keer stemmen afhaken.
    Lastige is ook natuurlijk dat voor veel members het gedrag van een andere member maar een moment opname is terwijl de Mods veel meer zien.

p.s. Blaauw congrats ;)

12. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Jajojo gaat volgens mij voor de starmember van november ;)

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat ik daarvoor al teveel onrust heb veroorzaakt in het verleden...:eek:

14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Sorry hoor, maar ik vind dat op dit moment het hele starmembership wel héél erg overtrokken wordt, alsof je leven er van afhangt ofzo :eek:

Aan de andere kant wel weer goed natuurlijk want nu gaat iedereen zich wat normaler opstellen. Laat iedereen maar moeite doen, dan blijf ik vooralsnog lekker mijn eigen gang gaan :D

15. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja jammer dat bekend is geworden dat ik met geld heb gesmeten :+, maar juist jouw laatste zinsnede is natuurlijk de weg naar eeuwige XBW roem ;).

16. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal geen reden voor een afwijzing zijn, daar ben ik het levende voorbeeld van.
    Je kunt namelijk altijd je leven verbeteren.

17. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    jah, ej Blaauw, nog van harte gefeliciteerd met je star membership! ;);)

Maarre, ik vind dat dit systeem niet verwijderd moet worden. Het is een goede "motivatie"om ervoor te zorgen dat mensen dit forum een Btje clean houden. En het altijd wel leuk om met een mooie star member avatar rond te lopen, toch???

18. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oei, er zijn dus verder geen mensen die in aanmerking komen voor star member. dat wordt volgende maand nog wat. :)

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik nomineer Kobold alvast als volgende star member

20. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    [/offtopic] Ik wil niet mieren neuken maar er is deze week toch maar 1 starmember, moet het dan niet zijn De starmember van oktober. Inplaats van startmembers...[/offtopic]

Deel Deze Pagina