1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geen toegang tot live, HELP!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door lubipangpang, 15 dec 2013.

  1. lubipangpang

    lubipangpang New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag,

    Heb al een aantal jaar het account: lubipangpang

    Nu moest ik van Xbox een aantal weken geleden mijn account opnieuw downloaden dacht ik.
    Dit heb ik allemaal volgens de stappen gedaan die hun op hun site hadden voorgeschreven.
    Dit ging allemaal prima en ik kon weer online.

    Nu sinds een paar dagen moet ik mijn email adres en wachtwoord verifieren, telkens als ik online wil. Als ik dit negeer kan ik niet online gamen.

    Dus vandaag alle stappen gevolgd en een stuk of 10 keer een nieuw wachtwoord aangemaakt en geprobeerd, maar telkens weer krijg ik geen toegang, want het emailadres en wachtwoord klopt telkens niet.

    Ik heb op 2 emailadressen en mijn mobiele telefoon diverse codes, links, en informatie gekregen en keer op keer de stappen gevolgd om toegang te krijgen, maar er gebeurt 0,0 niks....... :mad::mad::mad:

    Ook krijg ik telkens de foutcode 8015D022


    Ik heb een email naar Xbox gestuurd met daarin de problemen, maar krijg net een failure dat het emailadres van hun niet bestaat...


    Ik ben de wanhoop nabij en kan nergens wat vinden om weer online te kunnen komen.
    Volgens mij heb ik 2 maanden geleden nog voor 13 maanden Live gekocht, maar ik heb keer op keer problemen met Live.

    Wie kan mij helpen!!!!????
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Effe bellen naar MS, werkt beter (en sneller) dan mailen.
     
  3. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Krijg je wel toegang tot je live mail account op je pc? Zo niet, dan zou je account wel eens gehacked kunnen zijn.


    Sent from beyond.
     
  4. lubipangpang

    lubipangpang New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik eerst wel. ik heb ooit eens Zombies gespeeld met een Engelsman, die hackte de game en zou onze accounts ook hacken.

    Volgens mij heb ik daarna problemen gehad en toen mijn profiel opnieuw gedownload. Ja, zo begon het.

    Ik kan wel mijn live mail account bereiken.
     
  5. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Als je je mail account wel kan gebruiken met je wachtwoord, dan gaat er ergens anders iets niet goed.
    Misschien je xbox of je account gebanned????


    Sent from beyond.
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Type je eventuele hoofdletters juist in?
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Kun je een foto maken van wat je precies ziet als je je Xbox opstart/verbinding met Live probeert te maken?
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb je nu al gebeld?
     
  9. lubipangpang

    lubipangpang New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat dacht ik dus in het begin, daarom opnieuw gedownload. Misschien nu weer?

    Dat gaat allemaal goed


    Welk nummer moet ik bellen eigenlijk?
    Ik zag op de site van Xbox dat ik op zaterdag en zondag niet kan bellen.


    Dat moet ik dan straks even bekijken. Een foto maken wordt em niet, maar ik kan wel even de tekst hier neer zetten.

    /Mod Gelieve de edit knop te gebruiken - Cookie
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 dec 2013
  10. lubipangpang

    lubipangpang New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet denk ik Microsoft bellen???

    Mijn Xbox account zit gekoppeld aan mijn emailadres die ik overal voor gebruik.
    Als ik thuis mijn Hotmail gebruik, heb ik direct toegang.
    Kijk ik op mijn werk of elders, moet ik telkens met inloggen een nieuwe security code naar mijn mobiel laten sturen.

    Dat is erg vervelend, dus ik moet contact opnemen met......??????
     
  11. lubipangpang

    lubipangpang New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Vd week gebeld en het is allemaal gelukt, 2 stap verificatie stond aan.
    Die uit gezet en alles door gelopen en ik kan weer online.

    Volgende probleem:

    Ik heb de MW3 nu ongeveer 45 minuten aan staan.
    In die 45 minuten is 4 keer mijn verbinding weg gevallen met als reden: Cannot connect to Xbox Live.

    Ook heb ik al 6! keer het scherm gehad: Call Of Duty Modern Warfare surver is not available at this time, check http://www.callofduty.com/mw3/status for updates.

    Die site geeft dus elke keer weer dat ik de status goed is en geen updates zijn?


    Ziggo snapt het offline niet, en die stuurt me toch wel door naar Xbox . Dus vd week maar weer bellen
     

Deel Deze Pagina