Geert Wilders - Mohammed is springlevend

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioxic, 1 feb 2007.

1. Dioxic

Dioxic Guest

Tja, wat hebben jullie hierop te zeggen?

2. Shizzel

Shizzel Guest

En dit slaat op?

Trouwens, heb je met opzet zijn naam gerkeerd vespeld (:9), of per ongeluk? :9.

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    lol tis zo zielig dat het hilarisch wordt. Met alle respect voor ieders mening, maar met termen als de tsunami van islamisering lig ik al op de grond. Vooral zijn aanval op de "quasi linkse journalisten van het nrc" geeft maar des te meer aan wat voor rancuneus figuur Wilders is. Ben benieuwd wanneer hij gaat roepen dat ie gedemoniseerd wordt.

4. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt veel, ik ga mijn vrije meningsuiting niet over die van een ander gooien :+.

En hij kiest natuurlijk ook weer de 2 rotte appels uit de hele lading. Het hatelijke aan deze "politicus", vind ik wel dat hij niet ziet dat de dingen waar hij voor is zelf ziet als iets heiligs.

De enige goede ideeen die hij had gingen over de maximum snelheden op de snelwegen.

5. Beyond The Grave

Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is misschien wat extreem, maar ik vind dat hij toch enigzins wel gelijk heeft wat betreft het feit dat de islam langzaam de westerse normen en waarden overneemt. En daar ben ik zelf absoluut niet blij mee. Ook al heb ik er weinig inbreng in =(

6. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    ^ ik ben het met hem eens

7. Dioxic

Dioxic Guest

Yep ik ook, maar wat ook zo ironisch is dat deze meneer voor de troon gaat. Wat hebben we tot zover nou begrepen? islam islam islam, zijn hele campagne stond in het teken van de islam.

Laat staan hypotheek rente aftrek zorgverzekeringen en dergelijke :emo:

8. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ach die hele islamfobie is mijn inziens gebaseerd op vreselijke over belichting van de media en het heerlijke kudde gedag van de mens, massahysterie.

9. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Net zoals met klimaatverandering bedoel je?

Wilders overdrijft de boel flink, maar er zit ergens een kern van waarheid. Ik geloof echter niet dat zijn 'oplossing' de juiste is. Het immigratiebeleid hoeft wat mij betreft niet veel minder streng, liever niet zelfs, maar laten we de immigranten die hier wonen ook als mensen gaan behandelen. Een specifiek generaal pardon zou een goed begin zijn.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Thread heopend en de titel aangepast

Geert Wilders probeert paniek te saaien. Hij is niets voor niets des tijds uit de VVD gegooid. Hij geeft de schuld aan een groep, maar draagt niets bij aan een oplossing. Hij weet dus de vinger op de gevoeilige lek te leggen, maar doet er zelf niets mee. Ik ben benieuwd hoe zijn partij deze 4 jaar zich gaat ontwikkeling, maar ik vrees dat het een 1 issue partij blijft

11. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    "Kijkt voor het gemak even naar het feit dat het christendom verantwoordelijk is voor de totale demonisering van het vrouwelijk geslacht, terwijl deze daarvoor werden aanbeden als het vruchtbare element in de samenleving. Ze werden door het christendom aan satan gelinkt, een erfschuld meegegeven en voor eeuwig ondergeschikt gemaakt aan de man."

En dat is slechts één van de vele fouten van één van de vele geloven.

/salute

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Maar je kan niet ontkennen dat men toch vrij generaliserend bezig is, en hierbij hoort ook dat overdrijven van Wilders hij maakt gewoon heel slim gebruik van de huidige tendens. In alles zit een kern van waarheid ook hierin. Maar die kern is volgens mij lang niet zo groot als Wilders wil doen geloven.

Het probleem wordt alleen maar groter door de huidige benadering ervan. Ik ben het daarom ook volledig eens met de 2 laatste punten.

Edit @ fardo : "If you aint part of the solution youre part of the problem" Ik denk niet dat ik dit hoef uit te leggen ? ;) (Voor alle duidelijkheid : Dit Slaat op de houding van Wilders)

Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  13. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    Te veel Dan Brown gelezen :+.

Maar natuurlijk heb je wel gelijk.
    Deze kerol (wilders), ziet door de dingen waar hij tegen strijd niet meer wat soms de dingen waar hij voor is ook verschrikkelijk fout kunnen zijn :) .

14. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Deze info was me al vrij lang voor het lezen van Dan Brown boeken bekend :p.

Ik heb trouwens enkel dat de da vinci code gelezen, wat ik opzich wel een amusant boek vond.

15. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    hmmm, hoe zal ik dit eens plaatsen.

Geert Wilders is een beetje een vreemd mannetje, slim maar vreemd.
    Hij heeft in sommige punten gelijk, maar hij weet het zo te overdrijven en pesterig over te laten komen. Alsof hij wilt zeggen: Ons geloof is lekker beter, Jullie geloof gaat alleen maar over mensen slachten.. nhanhanha blabla. Nou kan ik mij herinneren dat de bijbel zelf ook niet zo onschuldig is. En volgens mij is elk geloof berust op leugens/massamoorden/en oorlogen.

tja mijn mening maar....

16. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    En daar gaat ie weer. Als ik verkiezingscampagnes uit het heden en verleden van alle rechtse splinterpartijtjes (PVV, LPF, etc.) moet geloven, dan kan ik niet meer naar de Albert Heijn zonder aangevallen te worden en minstens op de intensive care te eindigen. En dan schuilt er ook om iedere hoek van de straat een millitante moslim die mij op gaat blazen, of me toch op zijn minst wel van mijn 'christelijk-joodse' waarden (yeah right) gaat beroven.

Het doet me denken aan die ouwe lullen die in dezelfde buurt als ik wonen, en "Turken met dure auto's en zakken vol met geld" zien, terwijl ik nog nooit iets heb waargenomen wat daar ook maar in de buurt komt.

Ik word hier ook zo moe van. Ik schaam me eigenlijk al een beetje dat ik deze circusact aandacht aan het geven ben.

17. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad, ieder geschreven geloof dat claimt het antwoord op alles te hebben is voor mensen die de vreemde werkelijkheid niet kunnen omvatten om zo gaten in openstaande vraagstukken te kunnen invullen met termen als "god wil het", of "het staat geschreven".

In het verhaal van Wilders zit daarom zeker een kern van waarheid en ik denk ook dat veel linkse media hem idd geen faire behandeling geven, maar hij zou idd iets beter uit de verf komen door niet zo aggresief te reageren iedere keer.

Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  18. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zou beter uit de verf komen door niet zo extreem hatelijk richting de Islam te reageren! Het enige wat hij nu doet is nog meer haat zaaien. De Islam is een probleem als het gaat om het integreren in de maatschappij, maar het is zeker niet onmogelijk om een oplossing te vinden. Hij doet alsof er geen oplossing meer mogelijk is. Laten we de mensen die hier nu wonen altijd met respect blijven behandelen wat ze ook doen, want dan laten we in elk geval zien dat we niet vijandelijk staan richting de Islam.

19. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zie geen reden waarom de stemmers dat zouden moeten laten blijken. We zijn lang genoeg zo passief als de pest geweest. Dat hij nu veel stemmers op zn hand heeft ookal had hij de vorige verkiezing maar 1 issue laat zien dat genoeg genoeg is. Laat de nederlandse islamieten daar maar eens wat van leren voordat de vinger weer naar wilders gewezen wordt.

20. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach... Het lijkt er op dat Geert Wilders een beetje een zielig mannetje aan het worden is... Met alle respect, ik heb hem af en toe gezien buiten zijn politieke redeneringen, en dan is hij best een aardig mens... Maar als hij de witte bokkepruik op zet, verandert hij in een duiveltje... Hij lijkt een beetje te lijden aan het Dr. Jekyll en Mr. Hyde syndroom... Met een ketchupeffect probeert hij de Islam rood te kleuren... Maar hij vergeet dat het Christendom en alle zogenaamde "waarden" die hij blijkbaar in de Joods-Christelijke normen ziet zelf vol is van moord en doodslag... Door alle eeuwen heen...

Ik heb een beetje het vermoeden dat Geert Wilders niet tegen zijn politieke verlies kan, en probeert kostte wat kost de aandacht op zich te richten... Omwille van wat? Dat hij buiten de demonisering van de Islam - als onder te schijten etiket - niets beters weet? Laat hij maar oppassen voor de waarden die hij ziet in de Nederlandse politiek, want langzamerhand proberen de gestrenge Christenen weer een vingertje in de pap te krijgen in de politiek... Het CDA en die ChristenUnie spelen onder één hoedje met de PvdA... Ik heb de PvdA altijd gezien als een partij die opkwam voor de arbeiders, voor de verdrukten... Maar ze houden netjes hun mondje als de Christen-gezindten opeens hun zogenaamde waarden weer willen introduceren in het kabinet... Dat abortus niet meer zou mogen, dat euthanasie verboden zou moeten worden en het homohuwelijk in de ban moet worden gedaan...

In plaats van dat Wilders zijn vrijheidspraatjes ook daar eens tegen richt, nee, hij ziet alleen maar de Islam als potentieel gevaar, terwijl onderhand het Christen-front probeert de pilaren van de bevochten vrijheden weer onder de maatschappij weg te zagen... Ik zeg niet dat de Christenpartijen alles fout doen, begrijp me goed... Maar ze willen wel diverse zaken die met vrijheid te maken hebben weer terugbrengen naar hun "Bijbelse" normen en waarden... Dat betekent dat we de tijd langzamerhand weer terug gaan zetten naar de jaren '50 van de vorige eeuw, misschien wel naar de jaren '30... Toen de priesters en dominees het voor het zeggen hadden... Destijds werd je publiekelijk verstoten als je een tienermoeder was en sprak men er schande van als opa - ineenkrimpend van de pijn smeekte om in te mogen slapen... En over homo's nog maar te zwijgen...

Het is de vraag of Wilders zijn kruistocht wel voert tegen de juiste vijanden van de vrijheid... Hij zoekt een zondebok, maar waarom? Denk daar maar eens over na! :D

Laatst bewerkt: 18 mrt 2007

Deel Deze Pagina