Ik vind het maar dom. Ik ga het niet eens proberen als het zou werken. Een gamerscore vind ik leuk maar het moet wel een beetje rieel blijven. Wat heb ik eraan om nou 1000 punten meer te hebben. Ik verdien ze veel liever zelf!
Kom op, dit gaat nergens over. Als het nu nog een beetje serieus zou lijken. Maar neej, komen ze met 'Fake' Achiements aan zetten, die nergens over gaan. Zoals het over verhitten van je Xbox 360. @ Basovich Dat jij dat ook nog eens écht gaat proberen!! Het is dat ik je ken, maar anders had ik je toch wel tot grootste Koempel van dit Forum benoemd .
Waarom zijn er mensen hier die twijfelen of het echt nep is... Tuurlijk is het nep En zoals Joene al liet merken, in zijn Achievement list staan ze niet eens tussen, mocht je me niet geloven.
Na, dan mag ik wel 5 punten hebben, omdat m'n 360 m'n disc licht bekrast Vindt et wel leuk bedacht en er zit wel goeie punten bij
@ mistery x lees nou is goed naar wat er staaaaat bij mijn reacties en niet alleen 1 reactie bekijken!
Haha echt goed bedacht . Succesfully enter an online game of Call of Duty 2 with someone one your friendlist .
niet zo lastig toch, heb COD 2 nou 2 dagen en iets van 12 potjes online gedaan waar maar een daarvan niet met een friend van mij....
Hehehehe....humor wel van die gasten....punten voor als je 360 oververhit raakt en voor als je je als een stalker gedraagt....leuk gevonden