1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gekopieerde spellen

Discussie in 'Algemeen' gestart door alexbox, 29 mei 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, voordat er misverstanden ontstaan
    Ik download ook wel muziek, dat geef ik eerlijk toe, alleen zet ik het niet daarna op een cd. Met het kopieren van cd's kan ik trouwens ook nog wel leven, maar dan voor eigen gebruik. Als mensen het gaan verkopen dan gaat het voor mij fout.

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet graag met 2 xboxen zitten dat is echt wel het laatste wat ik wil, dan ga ik toch maar voor wat me het minste geld zou kosten (profiteur) en een sjip kopen.

3. aapie

aapie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beste mensen

weet je wat het gewoon is de meeste lui die
    spelletjes kopieeren enzo
    zijn toch wel de mensen met een leeg spaarpot
    dat is gewoon zo
    en wat betreft die chip voor de xbox dat is bull
    mischien een publiciteits stunt van bill zelf
    kom denk nou 's effe na
    bill die zo trots is op z'n grote zwarte kluis
    zet daar echt niet een snotneuzen beveiliging op !!!:p

4. Wij 2tjes

Wij 2tjes to return..

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, Mp3 tjes logisch met adsl enzo heb je al snel wat mb'tjes aan songs die je eigenlijk niet echt zo heel veel luistert. Maar bij games is het voor ons toch echt heel anders.
    Tijdens het psone tijdperk hebben wij uiteraard ook wel wat gekopieerde games gespeeld, maar de echte toppers moesten er zeker weten orgineel komen. Gewoon voor het hoesje, boekje en de mooie bedrukte cd. (als dit dan het geval was dan)

Het systeem van tegenwoordig: PS2 bijv. daarbij blijkt dat je dan nog niet eens het hele spel hebt. Zoals filmpjes enzo die knippen ze er allemaal uit. Het past natuurlijk nooit op een 80 min. cdtje al die info vanaf dvd.
    Toen wij in Januari in Indonesie waren werden wij al doodgegooid met de nieuwste games voor de PS2 voor ongeveer 1 euro per stuk. Na wat navraag blijkt het dus gewoon: knip knip filmpjes eruit speelbare levels erop en verkopen die handel.
    Wat heb je dan nog eigenlijk aan het spel als de verhaallijnen eruit geknipt zijn..

Wij kopen gewoon origineel: Een hobby kost nou eenmaal wat centjes, jammer dan...

5. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Ik ga mn Xbox lekker om laten bouwen binnekort..met garantie wel te verstaan dus als hij het niet meer doet krijg ik gewoon een nieuwe...
    Ik snap niet wat jullie er zo verkeerd aan vinden om spellen gratis te downloaden...

6. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    kijk als ik zin heb, bouw ik hem wel in.

MAAR games die me vet lijken, koop ik TOCH als ik een modchip heb

een modchip is interessant voor mij voor:
    - spellen die ik nooit zou kopen maar toch wil checken
    - kiddy spellen voor mijn zusje te kunnen spelen, die ik TOCH nooit zou kopen
    - vette spellen die ik dus WEL ga kopen, kan importeren, zodat ik ze sneller heb.
    - zelfde geld voor DVD
    - + de extra functies die er door modchip komen.

vette games koop ik dan toch wel, als is het inderdaad maar om hem als collectorsitem te hebben, copy is gewoon niks..
    om er meer plezier aan te beleven, je gaat ze intensiever spelen, etc.

7. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

RelaXXing is 1 van de weinige hier die logisch praat

8. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: ...

:)

wat is je email of icq nummer?
    Ik heb een vraagje,
    Ik ga dat niet hier stellen want dan gaat deze thread misschien de verkeerde kant op.
    (gezien de policy op dit forum, niks mis mee hoor)
    Terwijl er nu alleen maar een nog leuke discussie over is :)

Laatst bewerkt: 30 mei 2002
  9. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    We gaan weer helemaal van het spoor af jongens.

Even voor de duidelijkheid:
    Jullie zijn niet het probleem, mensen die een Xbox kopen en dan AL hun spellen downloaden zijn het probleem.

Gelukkig is deze praktijk vrijwel onmogelijk, maar desalnietemin moet dit niet gedaan worden. Niet omdat het slecht is dat jij of relaxxing af en toe een game download die hij of zij anders toch niet zouden kopen, maar om het feit dat mensen games niet gaan kopen omdat ze ze kunnen downloaden.

Dat is dus slecht, dat ben je vast met me eens? En daarom gaat dit topic dicht. (waarom deze inde eerste plaats open heeft kunnen staat is me al een raadsel)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina