Ook hebben wij alleen maar geld afgenomen van Bil Gates.. dus als je Bills portemonnee wil pesten moet je vooral de Xbox gaan kopen en geen spellen
dat heb ik ook gehoord ja. ik hoorde dat bill gates op elke xbox een verlies heeft van ongeveer $100,- en op de spellen wil verdienen.
maar zo gaat dat met elke console, alleen heeft de Xbox het meeste verlies per console, maar de Xbox verkoopt daarentegen wel de meeste randapparatuur (games&accesoires)
Wat zijn die DVD's eigenlijk duur man. Tenminste, ik ben echt een liefhebber van goede films (en smaken verschillen), dus dan wil ik ze ook hebben...maar ik ga dus ECHT geen 30 euro neertellen...66 piek...dacht et dus niet nee.
Oh? Uit welk continent/regio komen die dan en zijn die via internet te bestellen? Krijg je dan geen gezeik met de douane? Ik dacht ook ooit slim te zijn door supplementen uit Amerika te bestellen. Dat scheelde zo de helft met wat je d'r hier voor neertelt. Nouja, ik kreeg m'n pakketje keurig thuisgestuurd, voor de afgesproken prijs...PLUS 150 piek invoerrechten. Nouja, toen kwam ik uiteindelijk even duur uit als de inkoopsprijs (ik werk bij een sportschool), dus ik ben d'r niet bij in geschoten, maar ben d'r ook niets op vooruitgegaan.
Ik wilde persé een Rio800 128mb (mp3-speler) hebben. Me discman was gesneuveld en ik vond het tijd voor wat anders. Ik overal op het internet kijken voor een betaalbare site die ook buiten de US wilde leveren. Eindelijk één gevonden, de prijs was inclusief verzendkosten ongeveer fl 750,- Helemaal tevreden dat ding besteld, wordt ik ongeveer een week later opgebeld door de douane. D'r lag een pakje bij die vent op z'n bureau afkomsting van outpost.com waar een leuke gadget in zou zitten. "Mooi apparaatje" zei ie nog en vroeg daarna of ik even invoerrechten, BTW en afhandelingskosten wilde betalen. Weigeren zou betekenen dat hij gecrushed werd (kon om één of andere reden niet teruggestuurd worden). Uiteindelijk heb ik dus een dikke fl 250,- extra moeten betalen om dat ding hier te krijgen en was de totaal prijs van het ding fl 1000,- Wijze les: kijk uit met wat je in het buitenland besteld! ps: het is wel een heel cool dingetje en ik kan hem iedereen aanbevelen, zeker omdat ie nu ook in NL leverbaar is.
Klopt, invoerbelasting, internetbelasting is het ergste. Heb ook al 's een pakket gehad waar fiks over betaald moest worden. Door schade en schande leer je. Je mag niet meer als 100 nlg invoeren(waarde van je pakket) Als je er overheenkomt met een klein bedrag, betaal je over het hele bedrag belasting. Kweenie hoeveel € je pakket nu waard mag zijn. Ik heb ook fam. in Am., dus laat het meestal door hun opsturen. Klopt, ik lieg over de waarde van m'n handel, da's knap rot als je pakket gestolen word.....krijg je alleen je verzekerde 100 nlg terug. Anyways, bla bla bla bla.
Maar hoe zit dat dan met mensen die games bestellen, want ik heb wel es op et forum gelezen dat mensen games uit de UK ofzo bestellen. Hoeven die daar dan geen invoerrechten over te betalen. Soms kan het trouwes nog wel uit hoor. Ik ben helemaal gek van Rockford Fosgate (Car Audio) en als ik dat in het buitenland bestel en invoerrechten over betaal, ben ik nog een stuk goedkoper uit dan dat ik het bij een dealer in Nederland haal. Maareh, mensen die Xbox games uit het buitenland hebben besteld, vertel hier es over....Geen invoerrechten?
Re: Hoe voelt dat nou?? moron............triest om te zien dat er ook mensen posten zonder enige degelijke kennis van het eigenlijke onderwerp...tis wat
De UK hoort bij Europa, dus als je daar iets bestelt hoef je nooit douanerechten, invoerrechten of BTW te betalen. Zie voor meer info Goederen kopen via internet
Weet je dat HEEL zeker?? Tenminste (ja, domdomdom, maar qua algemene kennis ben ik echt een kamerplant), hoort de UK wel bij de Europese Unie (aangezien ze geen euro hebben)..... Dus dat betekend dat ik voor goederen die ik in de UK besteld heb geen invoerrechten of dergelijke hoef te betalen? Van Xbox spul weet ik het nog niet, maar bij Rockford Fosgate scheelt dat KAPITALEN met dealers in Nederland.....
Re: Hoe voelt dat nou?? Veel conclusies kun jij trekken uit het spelen van 1 spel in een speelgoedwinkel zeg!