Heb de Premium ergens in oktober gekocht en had ongeveer 5 weken daarna 40 euries ontvangen op m'n rekening. Redelijk snel dus, maar moest ook 5 euro voor transactiekosten betalen . Niet echt netjes dus, maar voor die paar euro ga ik niet moeilijk lopen doen. Hadden ze overigens wel even mogen vermelden.
Dit staat op de site van M$. Alle aanvragen moeten uiterlijk vier weken na aankoop van de console zijn ontvangen. Bellen met de helpdesk heeft weinig zin. Kreeg te horen , het probleem is bekend bij Microsoft !!
Even rond gekeken en veel forums staat vol met klachten dat de site niet bereikbaar is. De problemen die de Nederlandse site nu heeft , had de Belgische site vorige week. Volgens Microsoft zal de site Maandag weer normaal moet werken , verwacht zelf dat ik pas tegen laat op de avond zal zijn.
De site is weer online. Net de brief richting Duitsland op de bus gedaan. Was bijna de kopie van de kassabon vergeten.
zo nou ik heb vandag het geld binnen van microsoft. van de geld terug actie, denk dat het ongeveer 3 maanden geduurd heeft .
w00t ook vandaag gehad! ingestuurd op 21 oktober dus 9 weekjes gewacht. 29-12-2008 26.60.97.367 CITIBANK IRELAND FIN SER NORTH WALL QUAY 1 DUBLIN 1 ,IRELAND BETALINGSKENM. 0100035902 MICROSOFT REBATE CENTRE XBOX360 NL 40,00 EUR
Ik had de stickeren het formulier opgestuurd, en kreeg ongeveer 5 weken later het geldbedrag terug. Ze zeggen dat je 30,40 of 50 euro terug krijgt (ligt aan welke xbox je hebt gekocht). Maar dan moet nog wel de registratiekosten, €7,-, af.
4 januari gekocht? De actie duurde tot 31 december dus ga er maar van uit dat je geen geld terug gaat krijgen.