1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geldretour ACTIE

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gsi_trappertje, 10 dec 2008.

  1. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie net ook dat de 40 euro is overgemaakt. :)
    ( 10-03-09 )
     
  2. mikeonxbox

    mikeonxbox Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke mensen, luister. Ik had dus ook probleem dat ik mijn geld niet kreeg, ik zou telaat zijn geweest. Onzin, ik was RUIM binnen de tijd. Ik had 2 dagen na aankoop de bon+formulier+sticker opgestuurd, om vervolgens 4 maanden later een bericht te krijgen dat ik te laat was en dat ik alles retour kreeg. Nou heb ik dus paar weken geleden gebeld, en het probleem voorgelegt. Er werd gezecht dat er binnen een week terug gebelt zou worden. Na twee weken -ach ja... microsoft hea ;)- kreeg ik telefoon dat het geld gewoon gestoord zou worden. En nu heb ik het idd ontvangen.

    Dus binnen de tijd, en geen geld? gewoon even bellen, en grote kans dat je het als nog krijgt.

    Overigens vind ik het wel onwijs kinderachtig dat een organisatie als microsoft dit soort streken uithaalt... matig.
     
  3. tigger2009

    tigger2009 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb ook meegedaan met de actie en verschillende vrienden hebben hun geld retour en ik nog niet.

    Wat is het telefoonnummer wat gebeld kan worden??

    Alvast bedankt!
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Waarschijnlijk gewoon hetzelfde nummer dat gebeld moet worden wanneer je xbox kapot is, even op de site kijken daar staat hij wel bij support/ondersteuning.
     
  5. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0

    Vergeet het maar. Ik heb destijds die gratis arcade games niet gekregen en kreeg te horen dat ze daar niet over gingen en daar kon ik het mee doen.
     
  6. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dan heb je zeker niet verder gelezen dan mijn post, kijk even 2 posts terug ;)
     
  7. tigger2009

    tigger2009 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    je zou het nummer natuurlijk ook even kunnen posten :)
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.085
  9. Carla

    Carla Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 26 november 2008 een xbox 360 gekocht, alles keurig opgestuurd naar het adres in Duitsland. Tot op heden nog niets retour ontvangen.
    Hoe kan ik eea regelen???
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bel even met de helpdesk.
    Heb mijn actie-bon einde December opgestuurd en had het geld 10 Maart op mijn rekening staan !
     

Deel Deze Pagina