1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geluids instellingen voor Tritton AX Pro 5.1 Gaming Headset ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mr1Mojo27, 16 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brutal1tYz

Brutal1tYz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 300eu heb je wss de nieuwste tritton over een aantal maanden. Tegenwoordig kost de Axpro rond de 180eu..

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Doe maar 140-150 (goed zoeken!).

3. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geluid van de headset vind ik zeer goed, alleen hij is zo oncomfortabel dat ik hem soms niet gebruik. En dan heb je nog ziek veel kabels van de headset overal rond liggen. Ik ga hem misschien verkopen en dan koop ik waarschijnlijk een Wireless Astro.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    :confused:
    Tenzij je echt hele grote oren hebt, of heel erg jong bent, kan ik me bijna niet voorstellen dat je last hebt van hoe de headset zit;
    ik vind hem echt zeer prettig zitten, heb echt nergens last van.

:confused:2
    Ziek veel kabels? 1tje naar de headset op je hoofd (die is best lang). De rest (2 stuks) kun je makkelijk wegwerken in je TV kast of iets dergelijks.
    Ligt een beetje aan hoe je set up thuis is dus.

5. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb volgens mij een veels te groot hoofd haha, maar persoonlijk vind ik hem heel zwaar en na twee uur krijg je er wel een beetje last van, vond de Astro's wel wat lekkerder zitten. Maar overal is de geluid een stuk beter bij de Tritton vooral de bass is heel sterk en de positionering van het geluid dankzij de 8 speakers die in de koptelefoon zitten. Ja mijn xbox en tv staan op mijn bureau waardoor alles rondslingert.

6. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker! Tritton AX Pro is een van de betere headsets op dit moment. Als je niet zoveel geld wilt uitgeven, is een Turtle Beach X11 wel redelijk. Goede prijs/kwaliteit-verhouding, maar geen 5.1 Surround sound. Ik raad je wel af om een SteelSeries headset te kopen. Er zijn altijd problemen met die headsets als je andere electronica in de buurt hebt, niet kopen dus! Als je dus relatief veel geld wilt uitgeven, koop de Tritton AX Pro of Turtle Beach PX5 =)

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina