1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Geluidsniveau van Xbox 360 tijdens afspelen van een dvd.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ArtVandelay, 2 apr 2006.

1. ArtVandelay

ArtVandelay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben inmiddels eigenaar van een xbox 360 en heb na een flink aantal uurtjes Oblivion ook de dvd afspeelkwaliteiten getest. En tot nu toe ben ik geen van de bovengenoemde problemen tegekomen. Misschien heb ik geluk of niet lang genoeg getest. Ik hoop op de eerste..

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige dvd's hebben het ook niet, andere weer wel. B.v. bij the matrix nergens last van maar als ik pirates of the carribean er in knal is het nix anders als haperingen geluid dat niet gelijk loopt..

Ik heb de setting als HDTV 720P.

3. moederfietser

moederfietser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De klachten die ondervonden worden met de DVD-speler van de XBOX360 is niet hardwarematig. De codecs die gebruikt zijn zijn superslecht. Deze zijn in de toekomst hoop ik up te daten. Grote kans trouwens. Stond laatst een artikel op tweakers.net dat Microsoft delen van de codec die gebruikt is voor de XBOX360 gejat is van een of ander bedrijf die nu dus een rechtszaak aanspant tegen Microsoft.

http://tweakers.net/nieuws/41910/?

Laatst bewerkt: 15 apr 2006

Deel Deze Pagina